A felét az EU fizeti

A magyar kormány szerint, 2015-ös adatokra alapozva, újabb 98 ezerrel nőtt a kkv-kban dolgozók száma, így a vállalkozások 2 millió 915 ezer...

A sikeres CRM bevezetés lépései

Egy jól működő CRM kialakítása nem egy emberes feladat. Feltéve, hogy egy jól működő, minden munkatárs által rendszeresen használt...

Még újdonság hazánkban a CRM

Magyarországon, a KSH 2014-es IKT (Információ és Kommunikációs Technológiák) elemzése szerint a kis- (10-49 fő), közép- (50-249 fő)...

Egyre népszerűbb a CRM

Az utóbbi években látványosan nő a CRM rendszerek népszerűsége a magyar kis- és középvállalkozások körében, pedig korábban kevés vezető...

Így lesznek az érdeklődőkből vásárlók

A vállalkozásod honlapját látogatók nagy része (körülbelül háromnegyede) nem vásárlási szándékkal keresi fel az oldalt, hanem csak...

Segítségért kiáltanak a fuldokló vállalkozók, de mégis kitérnek...

Kézenfekvő volt, hogy a MiniCRM már jól bevált rendszerét választom egy újabb munkatárs felvétele helyett.

Hogyan kerestem 1 milliárd forintot CRM-mel?

Fontos és divatos téma ma a CRM, így megkérdeztük Egerszegi Krisztiánt a MiniCRM Zrt. cégvezetőjét, hogy mi is az a CRM?

Ezért éri meg a kkv-knak CRM-et használniuk

A magyar kis- és középvállalkozások általában szűkös költségvetéssel dolgoznak, amibe ritkán fér bele technológiai fejlesztés. A CRM...

CRM rendszer bevezetése: 3 ok amiért érdemes fontolóra venni

Nyugodtan kijelenthetjük: minden cégvezető, tulajdonos többnyire az idő nyomása alatt van, miközben folyamatosan törekednie kell a költségek...

Indítson személyre szabott kampányokat MiniCRM-mel

Marketing kampányt sokféleképpen lehet indítani - lehet ugyanazt a hírlevelet küldeni mindenkinek, de eredményesebb személyreszabott...

MiniCRM: egy picinek mondott rendszer nagyszerűsége

Nincs gyűlöletesebb dolog az értékesítő számára, mint az ügyleteinek minden részletre kiterjedő adminisztrálása. Nincs hasznosabb dolog...

Új vevők szerzése, régiek visszacsábítása

Legutóbbi cikkünkben arról írtunk, hogy az értékesítőknek érdemes kiemelt figyelmet fordítani a már meglévő vevőkre és érdeklődőkre. Ebben...

Szemléletmód a sikeres értékesítéshez

Ahhoz, hogy egy cég hosszú távon sikeresen tudjon működni az ügyfeleit kell a középpontba helyeznie. Ez azonban nem is olyan egyszerű, mint...

Szervezett értékesítéssel a növekedésért

Minden cégben komoly felelősség van az értékesítők vállán, az ő eredményességükön múlik a cég bevételének nagysága. Ahhoz viszont, hogy ők...

Újév CRM-mel

Amikor közeledik az év vége, legtöbben átgondoljuk, mennyi minden történt az elmúlt évben és mit szeretnénk máshogy csinálni...

Biztos, hogy csak új vevők szerzésével növelhető a bevétel?

Mennyit kell az értékesítőknek a már meglévő vevőkkel foglalkozni? Mennyi időt érdemes az érdeklődőkre áldozni? Ha ez a dilemma cégét is...

Erre figyeljen árajánlatadáskor!

A legnagyobb kihagyott lehetőség egy cég életében az, ha egy árajánlatra nem válaszol, vagy legalábbis nem időben. A MiniCRM rendszer...

Tippek a hatékony hideghívásokhoz

A hideghívás még a digitális korban is az egyik leghatékonyabb B2B értékesítési módszer. A leggyorsabb módja annak, hogy meggyőződj arról...

Vezesse értékesítési csapatát CRM-mel

Az értékesítési csapat vezetőjeként rendkívül nagy felelősség van a vállán, mivel eredményeket kell felmutatnia a vezetőség felé. Ehhez nem...

Országos franchise hálózat és CRM

Automatizált folyamatokkal az egységes ügyfélélményért.