Jelentős bővülés a UPC-nél

Erős eredménnyel zárta a 2015-ös évet a UPC: több mint 800 ezer ügyfél a szolgáltató hálózatán.

Anyavállalata, a Liberty Global 2015. évi negyedik negyedéves üzleti jelentését követően a UPC Magyarország is közzétette tavalyi eredményeit. A hálózatfejlesztést és új szolgáltatások bevezetését is magában foglaló 15 milliárd forint értékű új beruházásnak köszönhetően 5 százalékos bevételnövekedést könyvelhetett el a cég 2015 végén, előfizetéseinek száma pedig 100 ezerrel gyarapodott. A vállalat szolgáltatásainak fejlesztéséért tett erőfeszítéseit a Develor Consulting "Élményvezér" díjjal jutalmazta.

Az elmúlt évben a UPC Magyarország több mint 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, ennek eredményeként 60 000 új háztartásra terjesztette ki szolgáltatásait, köztük szélessávú hálózatát is, amelyen akár 500 Mbit/s sebességű internet-szolgáltatást kínál előfizetőinek. A cég különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek (üzleti szakkifejezéssel: Revenue Generating Unit) száma 2015-ben 100 ezerrel, 1,8 millióra nőtt.

upc-direvt_screenshot_20120605085213_2_nfh.jpg
Nagyításhoz kattintson a képre.

A UPC 27 százalékos részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális kábeltévé piacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. A vállalat tovább bővítette előfizetői számára ingyenesen elérhető Wi-Fi hálózatát, így ahhoz már több mint 400 ezer hozzáférési ponton csatlakozhatnak az előfizetők. A UPC a jelentés szerint a 2014-es adatokhoz képest 2015 végén 5 százalékos bevétel növekedést könyvelhetett el.

Kommentek

comments powered by Disqus
Ezt olvasta már?

8K-s tévéadás indult Japánban »