Hirdetés
. Hirdetés

Több mint 30 országot szolgál ki a Lexmark Competence Center

|

Kötetlen beszélgetés keretében mutatta be a 2008-ban alapított Lexmark Competence Center budapesti irodáit, valamint az amerikai székhelyű vállalat legújabb szolgáltatásait, megoldásait, megújult arculatát és új stratégiáját Csucska Péter, a Lexmark Magyarország ügyvezetője.

Hirdetés

Az 50 fővel induló Competence Center – amely tavaly az Év irodája versenyben 2. helyezést ért el – mára több száz alkalmazottal, több mint 30 országot szolgál ki 10 nyelven az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régióban. Többek között pénzügyi és marketing tevékenységet, értékesítés-támogatást, valamint ügyfélkapcsolati feladatokat lát el. Amikor az anyavállalat Budapest mellett döntött a kompetenciaközpont helyszínének kiválasztásakor, figyelembe vette a kedvező földrajzi elhelyezkedést és elérhetőséget, a szükséges nyelvtudással rendelkező, képzett munkaerő meglétét, a fejlett telekommunikációs infrastruktúrát, a stabil gazdasági környezetet, valamint azt, hogy a magyar főváros jól bevált helyszín a szolgáltató központok számára, amelyek száma már 80 körül van, és amelyekben mintegy 40 ezer főt foglalkoztatnak.

Hirdetés

Az elmúlt négy év sikeres akvizícióinak köszönhetően – melyek keretében 11 céget vásároltak meg, köztük a folyamat- és tartalomkezelő szoftverek fejlesztéséről ismert PerceptiveSoftware-t – a Lexmark árbevétele tavaly meghaladta a 3 milliárd dollárt. Ennek immár 37 százalékát realizálják az EMEA területen, 43 százaléka származik az Egyesült Államokból, míg a világ többi részére 20 százalék jut.

 

 

A korábban strukturálatlan információt előállító nyomtatási megoldásokat kínáló Lexmark új stratégiájának megfelelően immár abban nyújt segítséget ügyfeleinek, hogy a vállalat szerte található strukturálatlan nyomtatott és digitális információt össze tudják kapcsolni a folyamatokkal, alkalmazásokkal, valamint azokkal az emberekkel, akiknek a leginkább szükségük van rá.

Novemberben a Gartner immár a negyedik egymást követő évben a Vezetők négyzetébe pozícionálta a vállalatot “Magic Quadrant: Felügyelt nyomtatási és tartalomszolgáltatások” című jelentésében. A piackutató cég definíciója szerint a felügyelt tartalomszolgáltatás egy átfogó megoldás, amely racionalizálja, gördülékennyé teszi és optimalizálja a szervezeten belüli üzleti kommunikációt oly módon, hogy az ügyfelek számára konzultatív segítséget, szoftvereket és kivitelezést nyújt.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.