Webáruházi trendek 2015

A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra.

A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.

A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.

Készüljön fel a változásokra és az elengedhetetlen fejlesztésekre a Piac&Profit szakértőinek, a gyakorlati életben jártas előadóinak segítségével.

webaruhazi-trendek-2015_screenshot_20150210192654_2_nfh.jpg
Nagyításhoz kattintson a képre.

 

Időpont: 2015. február 19. 10.00-15.30 (csütörtök)

Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!
Támogatja: BKIK XVIII. Osztály

Program:
Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 Milyen a közeli jövő versenyképes, korszerű webáruháza? A webáruházak fejlődésének útjai. Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.
Előadó: dr. Ormos Zoltán, a Szek.org (Szövetség az elektronikus Kereskedelmért) elnöke

10.30−10.50 Hazai webáruházi trendek és üzleti lehetőségek a vasárnapi működés érdekében.
Előadó: Karakas Kitti, eNET Kft.

10.50−11.30 Az internetes webáruházi marketing újdonságai, a keresőoptimalizálás speciális, webáruházakra vonatkozó praktikái. Dinamikus hirdetési megoldások: továbbfejlesztett e-kereskedelmi analitika, merchant center – termék hirdetés külföldön, dinamikus remarketing, dinamikus keresőkampányok és azokhoz szükséges keresőoptimalizálási beállítások.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft.

11.30−11.50 E-számlázás. Széleskörű bevezetésének, elterjedésének technikai és adminisztrációs feltételei.
Előadó: Piya Csaba ügyvezető igazgató, N-Ware Informatikai és Tanácsadó Kft.

11.50−12.20 Konzultációs és kávészünet

12.20−12.40 A webáruházak kialakításának alternatívái . Bérelt, „ingyenes” webshopmotorra épített vagy egyedi? A választás nagyban függ a megbízó üzleti elképzeléseitől. Az egyes megoldások előnyei és hátrányai, mintapéldák tanulságokkal.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.

12.40−13.00 Új trendek és perspektívák a logisztika világában . Csomagküldés a webáruházak szemszögéből.
Előadók: Colin Snead ügyvezető igazgató, Hum Frigyes kereskedelmi képviselő, Fürgefutár.hu. Kft.

13.00−13.30 A vasárnapi zárva tartás jogszabályainak webáruházakra vonatkozó rendelkezései, azok értelmezése, a működtetésre vonatkozó új mozgásterek elemzése. Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei
Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda

13.30−14.10 Konzultációs és ebédszünet

14.10−14.30 Az online vásárlást hatékonyan kiszolgáló háttér fontossága. Online vásárlás és CRM.
Előadó: Kubinyi Ferenc ügyvezető igazgató, MédiaOrigo

14.30−14.50 Webfelület- és informatikai fejlesztési kérdések és válaszok a növekvő forgalom és megváltozott működési feltételek függvényében.
Előadó: felkérés alatt

14.50−15.10 Mit tehetünk az elektronikus fizetés elterjedésének előmozdításáért. Új trendek a korszerű és gyors fizetési lehetőségekben.
Előadó: felkérés alatt

15.10−15.30 Szállítmányozás változás alatt. Az EKÁER és az útdíjak, valamint a növekvő költségekre adandó válaszok.
Előadó: felkérés alatt

Kommentek

comments powered by Disqus
Ezt olvasta már?

Okosságok az egészségért »