Hirdetés
. Hirdetés

Jól jött a feltörés a Burger Kingnek

|

Előnye is volt annak, hogy meghekkelték a Burger King Twitterét: a gyorsétterem-lánc több tízezer új követőt szerzett.

Hirdetés

A vállalatnak nagyjából 50.000 követője volt korábban, de miután a hekkerek nevetség tárgyává tették, ez a szám több mint 110.000-re nőtt. “Furcsa egy nap ez itt a Burger Kingnél, de visszatértünk” - Twittelte a cég. “Üdvözöljük új követőinket. Reméljük velünk maradtok!”

A Twitter – ahogy azt hirdetik is – valóban kiváló eszköz arra, hogy a vállalatok elérjék az ügyfeleiket. Persze, ennek megvannak a hátrányai is. A feltörés eredetileg nagyon kínos volt a Burger Kingnek, de úgy tűnik, végül mégis jól jöttek ki belőle.

Miután a BK profilján megjelent egy üzenet, miszerint a céget megvette a McDonald’s, a konkurens hamburgergyártó azonnal tagadta, hogy köze lenne a dologhoz. Valószínűleg igazat mondanak, hiszen február elején a Twitter bejelentette, szerverei rendkívül kifinomult betörés áldozatai lettek, és mintegy 250.000 felhasználó nevét és jelszavát lopták el.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.