A HP forradalmasítja a nagyvállalati ügyféltámogatást

|

A HP Always On támogató szolgáltatásai megelőzik a problémákat, javítják az első alkalommal megoldott ügyek arányát és csökkentik az üzemkiesések idejét

A HP bemutatta az iparág első heterogén, konvergens és felhőkörnyezetekhez szánt IT-támogató szolgáltatásait. Segítségükkel a nagyvállalatok még tényleges megjelenésük előtt kiküszöbölhetik a problémákat, 95 százalékra növelhetik az első alkalommal megoldott ügyek arányát és 66 százalékkal gyorsabban elháríthatják a váratlan üzemkiesést kiváltó hibákat Az új Always On támogató szolgáltatások a HP Converged Infrastructure portfólió intelligens technológiáit innovatív megoldásokkal ötvözve nyújtanak fejlett támogatási megoldást napjaink összetett IT-környezetében. A hagyományos támogató szolgáltatások javításközpontú modellt kínálnak a különálló technológiai „szigetek” minden egyes eszközéhez. Ezek az eszközök azonban ma már gyakran virtualizált, heterogén vagy felhőkörnyezet részeként működnek, kölcsönhatásban az IT-infrastruktúra más elemeivel, ami még magasabb szintre emeli a működés komplexitását. Az ilyen környezetekben előfordul, hogy a probléma diagnosztizálása elhúzódik, és váratlan üzemkiesés lép fel. Ennek költsége egy átlagos nagyvállalatnál akár a 10 millió dollárt is elérheti óránként. Ezért napjaink nagyvállalatainak más megközelítésre van szüksége a támogatás terén. A Gartner nemrég kiadott jelentése szerint a támogatás definíciója változóban van. Az ügyfelek a problémákat utólag orvosló reaktív javítás helyett olyan támogató szolgáltatást igényelnek, amely a hibák megelőzésében nyújt számukra segítséget.(3) Ha a prediktív intézkedések nem vezetnek sikerre, a probléma felmerülése után célzott támogatásra lehet szükség – olyan egyszemélyi kapcsolattartó bevonásával, aki ismeri a környezetet és képes gyorsan elhárítani a hibát. Proaktív támogatás felkészült szakértőktől Az Always On támogató szolgáltatások közvetlen kapcsolatfelvételi lehetőséget biztosítanak a HP szakértőjével, aki már az első hívás beérkezése előtt alaposan ismeri az ügyfelet, az adott környezetet és tisztában van vele, mit tapasztalnak az érintettek. A nemrég bemutatott HP ProLiant Gen8 szerverek már ezt az új szolgáltatási modellt szem előtt tartva készültek. A szerver diagnosztikai adatait, a fejlett HP Insight Remote Support automatizációs eszközöket, az új támogatási és szolgáltatásnyújtási képességeket és az ügyfél garanciainformációit felhasználva a HP olyan költséghatékony támogatást nyújt, amilyenre a szabványos környezetekben eddig nem volt példa. Konvergencia a támogatás és a HP konvergens infrastruktúrája között Az emelt szintű ügyfélélmény és a proaktív problémamegoldás érdekében az Always On támogató szolgáltatások folyamatosan figyelik a HP ProActive Insight Architecture által lefedett 1600 diagnosztikai adatgyűjtő pontot. A HP ProLiant Gen8 szerverekbe már beágyazott architektúra hamarosan a HP Converged Infrastructure portfólió összes termékénél elérhető lesz. Az Always On támogató szolgáltatások: — HP Foundation Care – az ügyfél hardver- és szoftverkörnyezetéhez is „egykapus” kapcsolattartást nyújtva gyorsítja a problémamegoldást és optimalizálja a teljesítményt. A vezető független szoftverszállítókkal (ISV-kkel) ápolt kapcsolatokra építve a HP megszünteti a régebbi támogatási modelleknél gyakori „egymásra mutogatást”. — HP Proactive Care – a problémákat még fellépésük előtt orvosolva csökkenti a leállások gyakoriságát és optimalizálja a teljesítményt. Szükség esetén azonnali, közvetlen szakértői támogatást és iránymutatást nyújt. Ezzel kiiktatja a régebbi támogatási modellek többszintű hibaeszkalációjából eredő késedelmet. — HP Datacenter Care – testre szabott támogatást biztosít az ügyfél heterogén környezetéhez, „egykapus” HP-s kapcsolattartással. A HP emelt szintű híváskezelést, proaktív szolgáltatásokat, reaktív támogatást és kapcsolatkezelést kínál, kedvező ár-érték aránnyal, különféle HP-s eszközök és prediktív analitika segítségével. A fenti HP Care portfóliót kiegészítő Lifecycle Event szolgáltatások keretében a HP az IT-projekt teljes technológiai életciklusán keresztül rendelkezésre bocsátja szakértelmét. Ezek a szolgáltatások a stratégia kidolgozását, a tervezést, a megvalósítást és az oktatást is tartalmazzák. A kínálatból az ügyfél „à la carte” jelleggel válogathatja össze a szükséges elemeket. A HP Always On támogató szolgáltatásai már megrendelhetők a HP Technológiai Szolgáltatásoktól és a hivatalos HP partnerektől. Ezeket a szolgáltatásokat kizárólag képesített HP ServiceONE partnerek nyújtják.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.