A jövő már itt van: a Kaspersky neurális hálózat vezérelte platformja választ ad a jövő kérdéseire

|

A vállalat elkötelezetten törekszik egy védettebb és biztonságosabb világ megteremtésére.

A Kaspersky újonnan indított Safer tomorrow (Biztonságosabb holnap) platformja az emberiség jövővel kapcsolatos legjelentősebb kérdéseire próbál meg jobb válaszokat adni.

A platformot a BBDO globális reklámügynökség egyik üzletága által fejlesztett "jövendőmondó" neurális hálózat vezérli. A naponta válogatott jóslatok, illetve előrejelzések élőben streamelve jelennek meg egy hirdetőtáblán, amely Új-Zéland keleti partján található - ahol először látjuk a nap kezdetét.

A Kaspersky elkötelezetten törekszik egy védettebb és biztonságosabb világ megteremtésére. Ennek megvalósítása érdekében a globális kiberbiztonsági vállalat szoros figyelemmel kíséri a technológiai trendeket és előrejelzéseket, hogy képet kaphasson arról, mire számíthatunk a jövőben, és miként tehető mindaz már előre biztonságossá. A Kaspersky továbbá úgy véli, hogy minél többen gondolkodnak el a jövőn, és azon, hogy milyen irányba mehet a társadalom és a technológia, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy meg tudják jósolni a jövő várható fejleményeit, és hozzájárulhatnak e jobb és biztonságosabb holnap megteremtéséhez.

A Safer tomorrow platform segítségével a világon bárki választ kaphat a "holnappal" kapcsolatos legfontosabb kérdésekre, például, hogy "mikor lesznek a repülő autók teljesen hétköznapi járművek", vagy hogy "mire lesz képes a 3D-nyomtatás 2050-re"? Emellett az érdeklődők élőben nézhetik a világ egyik legelőrébb járó időzónájában található hirdetőtáblát a www.safertomorrow.online webhelyen keresztül.

A speciálisan a platformhoz fejlesztett neurális hálózat a legújabb gépi tanulási architektúrát és technikákat használja. Az algoritmust megtanították arra, hogy elemezze a kérdéseket, majd a témához kapcsolódó több százezer forrásból begyűjtött adat alapján adjon előrejelzéseket. Az előrejelzésekhez használt referenciaadatok között sci-fi könyvek és magazinok, válogatott médiumok és blogok találhatók. Az algoritmus a Kaspersky díjnyertes interaktív projektje, az Earth 2050 meglátásait is felhasználja. Ez a projekt azt mutatja be futurisztikusan, hogy milyen lesz a világ 30 év múlva.

"Az emberiséget már régóta foglalkoztatja a jövőbe tekintés és a jövő megismerésének gondolata. Ez a tudás teszi lehetővé számunkra, hogy biztonságban érezzük magunkat, hogy felkészültek és magabiztosak legyünk. A Kaspersky egy olyan fényes jövőben hisz, amelyben a technológia eddig még sosem látott lehetőségeket nyit meg az emberiség előtt, és ezért akarjuk a jövőt biztonságossá tenni. A Safer tomorrow platformot azért hoztuk létre, hogy felhívjuk az emberek figyelmét arra, milyen is lehet a jövő, és hogy biztosabbak lehessünk a jövő hozta lehetőségeket illetően" - fejtette ki Andrew Winton, a Kaspersky marketing részlegének alelnöke.

Az ideiglenes hirdetőtábla Új-Zéland Wairarapa régiójában, Castlepoint Stationnél áll a parton; egész pontosan itt található. A szerkezetet február 25-ig látogathatja a nagyközönség, aztán pedig lebontják. A hirdetőtábla tervezésekor minden lehetséges környezetvédelmi óvintézkedést figyelembe vettek: olyan fenntartható anyagokból készítették, amelyet a szerkezet lebontása után újrahasznosítanak majd. A hirdetőtábla LED-képernyőjén a hét minden napján 24 órában lesznek láthatók a válogatott, rövid jóslatok.

A Kasperskyről

A Kaspersky egy 1997-ben alapított globális kiberbiztonsági vállalat. A Kaspersky internetes fenyegetésekkel kapcsolatos tudását és biztonsági szakértelmét folyamatosan innovatív biztonsági megoldások és szolgáltatások fejlesztésére használja, hogy védelmet kínáljon vállalkozások, a kritikus infrastruktúra, a kormányok és a fogyasztók számára világszerte. A vállalat széleskörű biztonsági portfóliójába vezető végpont védelmi és számos speciális biztonsági megoldás és szolgáltatás tartozik, az összetett és fejlődő digitális veszélyekkel elleni küzdelem érdekében. Több mint 400 millió felhasználót védenek a Kaspersky technológiái, valamint 270.000 vállalati ügyfélnek segítenek megóvni azt, ami a legfontosabb számukra. További információ: www.kaspersky.com

Próbáld ki az Xbox Game Passt 300+ játék csak
300 Ft 3 hónapra!
(x)

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.