Elrajtolt az első Novell kiadású Business Service Management termék

|

A Novell Business Service Manager 4.6 üzleti szolgáltatások felügyeletét szolgáló termék integrálható a Novell informatikai szolgáltatás- és virtualizációfelügyeleti megoldásaival, a PlateSpin termékcsaláddal A Novell elkötelezte magát az iparág legjobb üzleti szolgáltatások felügyeletét szolgáló megoldásainak kifejlesztése mellett, ezért a BSM megoldása a Novell újgenerációs adatközpont-stratégiájának fontos eleme

A Novell bejelentette, hogy elérhető az üzleti szolgáltatások felügyeletére készült Novell Business Service Manager 4.6 terméke. A megoldás az első Novell által kiadott változat, azóta, hogy a Novell 2008 októberében felvásárolta az üzleti szolgáltatások felügyeleti megoldásainak egyik vezetőjét, a Managed Objects vállalatot. A felvásárlással a Novell szolgáltatás-menedzsment kínálata kibővült, ügyfeleik pedig - az informatikai és az általános felsővezetők egyaránt - átfogóbb képet kaphatnak arról, hogy informatikai rendszerük hogyan biztosítja az üzleti szolgáltatások stabil működését a fizikai és virtuális környezetekben. Ennek ismeretében a vezetők megalapozottabb döntéseket hozhatnak az üzleti szolgáltatások elérhetőségének és megfelelőségének biztosításához, és gyorsabban reagálhatnak a változó követelményekre, valamint csökkenthetik az informatikai rendszer felügyeletének teljes költségét. A Novell elkötelezte magát az iparág legjobb üzleti szolgáltatások felügyeletét szolgáló megoldásainak kifejlesztése mellett, ezért a Novell Business Service Manager 4.6 már jelentős minőségi, együttműködési és technológiai fejlesztéseket is tartalmaz. A Novell Business Service Manager 4.6 fontos mérföldkő, mivel ez az üzleti szolgáltatások felügyeletét szolgáló megoldás már integrált a Novell informatikai szolgáltatás- és virtualizációfelügyeleti megoldásaival, a PlateSpin termékcsaláddal. Elkészült egy új PlateSpin Recon illesztőprogram is, amellyel a PlateSpin virtualizációval kapcsolatos információk beépíthetők a Novell Business Service Manager elemzői felületére és irányítópultjába. Az egyszerű irányítópultos környezetben megjeleníthetők a virtuális és fizikai infrastruktúra informatikai szolgáltatásainak elemei, készíthető leltár a fizikai és a virtuális gépekről, valamint modellezhetők a szerverek informatikai szolgáltatásai és elemezhető azok teljesítménye is. A Novell Business Service Manager a Novell új generációs adatközpontok kialakítását célzó jövőképének stratégiai eleme. A Novell BSM megoldása csökkenti az IT-infrastruktúra változásából eredő technológiai kockázatokat és tompítja a kritikus helyzetek hatásait, mivel az esetleges rendszerleállások esetén is az üzleti szempontból legfontosabb folyamatok számára biztosít elsőbbséget. Mindemellett az informatikai vezetők egyik legnehezebb feladatának elvégzésében is segítséget nyújt, hiszen egy BSM megoldással minden korábbinál meggyőzőbben mutatható be az informatika előnyei a menedzsmentnek. A Novell Business Service Manager 4.6 termék támogatja a SUSE Linux Enterprise Server 11 és a Microsoft Windows 2008 Server rendszereket is.

Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.