A Fujitsu harmadszor a „Vezetők” szegmensében a Gartner felmérésben

|

A Gartner piacvezető elemzőcég egymás után immár harmadszor sorolta a Fujitsut a "Vezetők" szegmensébe a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült Gartner Magic Quadrant felmérésben.

Végrehajtási képesség szempontjából a Fujitsu szerezte összességében a legmagasabb pontszámot a vizsgálatban részt vevő szállítók közül.  

Magic Quadrant jelentésében a Gartner hangsúlyozza, hogy az innovatív menedzselt munkahely-szolgáltatások versenyelőnyhöz juttatják a szervezeteket, mivel a munkahely a digitális változás és a munkavállalói elköteleződés frontvonala. 

A Fujitsu stratégiai szemléletet alkalmaz a menedzselt munkahely-szolgáltatások terén, felismerve, hogy a közvetlen költségmegtakarítás helyett a szervezetek egyre inkább arra törekszenek, hogy digitális képességeik fejlesztése érdekében átalakítsák munkahelyi környezetüket. A digitális korban zajló átalakulás során szeretnék, hogy dolgozóik minél teljesebben ki tudják aknázni a képességeikben rejlő lehetőségeket és értéket teremtsenek. A Fujitsu nézetei szerint ehhez olyan megoldásokra és eszközökre van szükség, amelyek megfelelnek a munka és a magánélet összeolvadása nyomán keletkező új igényeknek, és a munkavállalók ebből fakadó kényelmi és rugalmasságbeli elvárásainak. 

A Fujitsu úgy gondolja, hogy a digitalizációban rejlő lehetőségek hasznosításához a vállalatoknak olyan menedzselt szolgáltatóval kell együttműködniük, amely egyszerű, automatizált digitális felhasználói élményen keresztül, kontextusalapú-szolgáltatásokat nyújt számukra. Ha a felhasználók a kívánt helyen és időben, saját igényeik szerint férnek hozzá a szolgáltatásokhoz, mindig el fogják érni az eredményes munkavégzéshez szükséges adatokat és funkcionalitást.  

A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült, 2019. január 4-én közzétett Magic Quadrant jelentés (Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe¹) szerzői, David Groombridge, Claudio Da Rold és Federica Troni, 16 vezető menedzselt munkahely-szolgáltatót értékeltek Európában. A vizsgált szolgáltatók portfóliójában többféle digitális munkahely-szolgáltatás, köztük Service Desk és kiszervezési (outsourcing) szolgáltatások is szerepeltek, automatizált és integrált, elsődlegesen felhőalapú (cloud first) végfelhasználói támogatással.  

"A Fujitsu menedzselt munkahely-szolgáltatásokból álló portfóliója egységes, pozitív élményt nyújt a munkavállalóknak, lehetővé téve számukra az alkalmazások és az adatok egyszerű és hatékony használatát. Úgy gondoljuk, hogy a Gartner besorolása visszaigazolja elkötelezettségünket a kifogástalan szolgáltatásnyújtás és a világos piaci jövőkép kialakítása iránt, és elismeri a szakértelmünk továbbfejlesztésére irányuló folyamatos erőfeszítéseket" - nyilatkozta Martin Smithen, a Fujitsu EMEIA-régió digitális munkahely-szolgáltatásokért felelős vezetője. 

"Mindezt az internetalapú szolgáltatásokon keresztül nyújtott, végfelhasználói élményre összpontosító, emberközpontú szemlélettel érjük el" - folytatta. "A Gartner jelentésében megszerzett pozíciónk igazolja, hogy ez a szemlélet az ügyfelek körében is kedvező fogadtatásra talált - és most hangot is adtak véleményüknek. Nagyon hálásak vagyunk a tőlük kapott visszajelzésekért, mivel úgy érezzük, hogy véleményük nagymértékben hozzájárult a Gartnertől kapott minősítéshez."

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.