A Fujitsu a „Vezetők” szegmensébe került a Gartner Magic Quadrant felmérésében

|

A Fujitsu ötödik alkalommal került a "Vezetők" szegmensébe a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült Gartner Magic Quadrant felmérésben. A 2018. január 3-án kiadott jelentés a menedzselt munkahely-szolgáltatások (Managed Workplace Services, MWS) európai piacának helyzetét és a szállítók kínálatát vizsgálja.

A jelentésben1 a Gartner elemzői megállapították: "A szervezetek egyre inkább felismerik, hogy a következő generációs menedzselt munkahely-szolgáltatások kulcsszerepet játszanak a dolgozói elkötelezettség javítása, a produktivitás ösztönözése és a digitális technikában rejlő lehetőségek hasznosítása terén. A szolgáltatások célja, hogy digitális munkahelyi élményhez juttassák a végfelhasználókat annak érdekében, hogy a szervezetek a digitális technikában rejlő lehetőségeket hasznosítva új digitális üzleti szolgáltatásokat fejleszthessenek. A végfelhasználói outsourcing-szolgáltatások hagyományosan IT-központú szemléletet követtek, és felhasználónként csak egy céges eszközhöz (asztali géphez vagy laptophoz) nyújtottak támogatást, jellemzően irodai helyszíneken, kizárólag a céges alkalmazásokra. A munkavégzés jellege azonban gyökeresen megváltozott az elmúlt tíz évben. A legtöbb munkakörhöz ma már intenzív technológiahasználatra van szükség. A dolgozók többségének az iroda mellett egyéb helyszíneken is produktívnak kell lennie, sok esetben a normál munkaidőn kívül."

"A Gartnertől kapott besorolás igazolja a Fujitsu vezető pozícióját az MWS-piacon2, és a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazásában. Az AI fontos technológia a menedzselt munkahely-szolgáltatások stratégiai előnyeinek kiaknázása szempontjából. A Fujitsu megbízásából vezető üzleti és technológiai döntéshozók körében nemrég végzett nemzetközi vizsgálatban3 a résztvevők 88%-a úgy nyilatkozott, hogy a mesterséges intelligencia és a robotalapú automatizáció a munkahelyüket 2025-ben meghatározó három fő tényező közé fog tartozni" - nyilatkozta Conway Kosi, a FUJITSU EMEIA-régióbeli alelnöke és menedzselt infrastruktúra-szolgáltatásokért felelős vezetője.

"A Gartner felismerte, hogy a Zinrai AI-platform fejlesztése terén végrehajtott jelentős beruházása révén a Fujitsu gyors ütemben tudja fokozni az ügyfeleinek nyújtott szolgáltatások teljesítményét. Ma már a service desknek jelentett problémák 15%-át képesek vagyunk automatikusan megoldani. Mesterséges intelligenciával támogatott, automatikus, prediktív MWS-képességeink óriási üzleti előnyt kínálnak az ügyfeleknek" - tette hozzá.

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.