Három gondtalan év az OKI-tól

|

Az iparágban elsőként lépte meg az OKI Printing Solutions, hogy a termékeire vállalt garanciát egységesen 3 évre terjeszti ki, ingyenesen. A kiterjesztés egyetlen feltétele, hogy a vásárló 30 napon belül regisztrálja termékét.

A teljes EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) mostantól minden OKI nyomtatóra, faxra és multifunkciós készülékre vonatkozik a 3 év garancia. „Ez a lépés is azt bizonyítja, hogy maximálisan megbízunk termékeink terhelhetőségében, mert készülékeinket a legmagasabb minőségi és technológiai követelményeknek megfelelően gyártjuk” – nyilatkozta Érdi-Krausz Gábor, az OKI Systems (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója. „Az OKI Printing Solutions márkanév a nyomtatópiacon belül mára egybefonódott a minőséggel, ezt a megítélést csak megerősíti az a lépés, amit most fogyasztóink felé tettünk.” A garanciát egy nagyon egyszerű regisztrációval lehet érvényesíteni az OKI weboldalán keresztül (www.okihu.hu/garancia), telefonon, vagy postai úton, a termék megvásárlását követő 30 napon belül. A fogyasztónak mindössze a nevét, pontos címét, a termék sorozatszámát és a vásárlás időpontját kell megadnia. Ezzel a regisztrációval a vásárló a termékéhez járó 1 éves alapgaranciában nyújtott szolgáltatásokat további két évig élvezheti. „Az OKI Printing Solutions sikere éppen abban rejlik, hogy az évek során képesek voltunk a felhasználók változó igényeihez alkalmazkodni” – árulta el a vállalat titkát az ügyvezető igazgató. „Ez a kezdeményezés is a proaktív megközelítésünket támasztja alá. Célunk, hogy a végfelhasználók nyugodtak lehessenek a tekintetben, hogy a rendkívül szoros piaci versenyben is számíthatnak készülékeikre és bízhatnak a házon belüli nyomtatás zökkenőmentességében.” „Összességében a garancia kiterjesztésével a gondtalanságot biztosítjuk felhasználóink számára” – foglalta össze Érdi-Krausz Gábor. „A regisztrációs rendszer segítségével gyorsabban tudunk reagálni a termékekkel kapcsolatos kéréseikre, és tágabb értelemben a fogyasztókkal történő kapcsolattartás is könnyebbé és hatékonyabbá válik, ráadásul a kommunikáció csatornáját ők maguk választhatják meg.”

Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.