HP szerverek növelik a SPAR Magyarország informatikai hátterének megbízhatóságát

|

A SPAR Information & Communication Services a HP Linux-alapú üzletkritikus szervereivel egységesíti infrastruktúráját

– A HP ma bejelentette, hogy a SPAR Magyarország az üzletileg kritikus HP ProLiant DL980 szervereket választotta informatikai háttere megbízhatóságának növelésére és költségei csökkentésére, valamint 389 magyarországi áruházának informatikai támogatására. A közel 14 ezer főt foglalkoztató SPAR Magyarország hazánk legnagyobb munkaadóinak egyike. A vállalat a SPAR Business Services GmbH Information & Communication Services (ICS) – amely a salzburgi székhelyű SPAR Osterreichische Warenhandels-AG leányvállalata – IT-szolgáltatásait veszi igénybe Magyarországon. „Linux-fürtökkel egységesítettük infrastruktúránkat, hogy zavartalanul együtt tudjunk működni a HP PA-RISC Unix rendszereket, valamint HP Proliant és HP Superdome szervereket használó anyavállalatunkkal.” – jelentette ki Tátrai László, a SPAR ICS Magyarország IT-menedzsere. „A HP alacsonyabb TCO-t és gyorsabb megtérülést kínál. A HP DL980 szerverekkel a pengetechnológiára való átállás nélkül is nagy áteresztőkapacitást és teljesítményt tudunk elérni. Ráadásul a rendszerek könnyen adminisztrálhatók és jól skálázhatók, így biztosan elegendő kapacitással rendelkezünk majd a jövőbeni növekedéshez.” A SPAR Magyarország IT-infrastruktúrájának gerincét alkotó két HP PREMA architektúrájú ProLiant DL980 G7 szerver kezeli a szervezet nagy adatfeldolgozási kapacitást igénylő feladatait. A HP partnere, az Aloha Informatika Kft. által bevezetett nagy teljesítményű HP-szerverek mérséklik a rendszer szűk keresztmetszeteit, memória-sávszélességet szabadítanak fel, javítják a diagnosztikát, egyszerű skálázást biztosítanak és új feladatok elvégzését teszik lehetővé a SPAR ICS számára. Hibatűrő, önjavító működésük az alkalmazások maximális rendelkezésre állását fenntartva gondoskodik az üzletmenet folytonosságáról. A rendszer rendelkezésre állását tovább fokozza a HP technológiai szolgáltatások divíziója által biztosított 7x24 órás, 4 órán belüli válaszidőt nyújtó támogatás, amely színvonalas távoli segítségnyújtást és helyszíni hardverjavítást is tartalmaz. „A SPAR-hoz hasonló szervezetek a rendelkezésre állás és az integráció legmagasabb szintjét igénylik, és eközben IT-infrastruktúrájuk összköltségét is csökkenteni szeretnék.” – mutatott rá Birnbauer Péter, a HP üzletágvezetője. „A HP nyílt szabványokra épülő infrastruktúrájával megszűnik az IT-környezet széttagoltsága, gyorsulnak az üzleti folyamatok és jelentősen csökkennek a költségek.”

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.