KPMG

|

Az Identity Management (IdM) megoldások szépen terjednek hazánkban is, de a bevezetési projektek sikere nem egyértelmű.

Ez helyi sajátosság, vagy inkább átfogó jelenség? Melyek a buktatók, és akiknek sikerült, vajon mit csináltak másképp? Hogyan fogjunk hozzá a bevezetésnek? Egyáltalán kell-e nekünk? Van-e lényeges különbség a hazai és a nemzetközi trendek között? Az ITBN 2008 egyik érdekes előadása ezekre a kérdésekre ad választ a KPMG tolmácsolásában.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A Project029 Magyarország Kft. közleménye
Bezár