Megújult a SAS ügyfélintelligencia eszköze

|

A korszerűsített megoldással a vállalat négy népszerű marketinganalitikai termékét integrálja egy környezetben

Napjainkban, amikor a fogyasztók egyre tudatosabbak és a vállalatok digitális kiadásai folyamatosan bővülnek, a bevételnövelésre törekvő marketingszakemberek számos kihívással szembesülnek: például élményteli ügyfélinterakciókat kell teremteniük, optimális, big data-n alapuló döntéseket kell meghozniuk, és hatékonyan kell kezelniük az ügyfélkapcsolatokat a különböző csatornákon keresztül. Mindezek megvalósításában támogatja a szervezeteket a SAS megújult Customer Intelligence megoldása, amely hozzáférhetőbbé teszi a fejlett üzleti analitikát a marketingszakemberek számára. A továbbfejlesztett eszközzel az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások vezető szállítójának számító SAS egy web alapú alkalmazásban integrálja négy népszerű marketinganalitikai termékét: a marketing-automatizáló, a marketing-optimalizáló, a valós idejű döntéstámogató és a digitális marketing megoldását. A megújult eszközzel a marketingszakemberek egyazon alkalmazáson belül tervezhetik meg, alakíthatják ki és valósíthatják meg a kampányokat, optimalizálhatják a forgatókönyveket, és erősíthetik a fogyasztói bizalmat különböző csatornákon keresztül. Az új funkcióként megjelenő e-mail sablonokkal és beépített kontrollokkal az alacsony árréssel működő vállalkozások is (például élelmiszerüzletek) gyorsan finomhangolhatják és megszemélyesíthetik kampányaikat a vásárlói hűség növelése érdekében. A továbbfejlesztett tesztkampányokkal és beépített folyamattámogatással a pénzügyi szolgáltatók és biztosítók alaposabb teszteket végezhetnek el, szelektívebb személyre szóló kampányokat alakíthatnak ki, és releváns üzeneteket juttathatnak el kirendeltségeikhez és ügynökeikhez. Ugyancsak növeli a marketingtevékenység hatékonyságát, hogy a korszerűsített eszköz komplex optimalizációs problémák megoldására is képes, miközben csökken a végrehajtás időigénye. A marketingszakemberek menet közben tesztelhetik és folyamatosan fejleszthetik a kampányokat, magasabb megtérülést érhetnek el, és növelhetik a vásárlói élményt. A jogosultságkezelés és -kiosztás funkció is megújult, valamint a felhasználók megjegyzéseket fűzhetnek az optimalizációs forgatókönyvekhez és bemeneti adatok mellé. Világszerte számos vállalat, többek között a női ruházati termékek és kiegészítők kiskereskedelmével foglalkozó Chico's FAS is a SAS eszközével hajtja végre többcsatornás célzott kampányait.[i] „Egyszerűbb felhasználói kezelést és jelentős termelékenységnövekedést eredményez majd, hogy a korábban különálló funkciók mostantól egy felületen érhetők el. Továbbá megkönnyíti a jelentéskészítést, hogy egyszerűen összekapcsolhatók a teszt- és kontrollcsoportok."[/i] - mutatott rá Rebecca Nickerson, a Chico's CRM működési vezetője. [i] „Legyen szó akár a big data-ban rejlő lehetőségeket feltáró marketingelemzőkről, többcsatornás kampányokat tervező menedzserekről, vagy kritikus üzleti döntéseket meghozó marketingigazgatókról, a SAS megoldása a teljes marketingszervezeten belül támogatja az együttműködést, és lehetővé teszi a felelősségi körök elkülönítését azáltal, hogy minden egyes pozícióhoz egyéni munkaterületet biztosít." [/i]- nyilatkozta Wilson Raj, a SAS globális Customer Intelligence igazgatója. [b]Home Credit Bank: 5%-kal több ügyfélválasz [/b] Oroszország legnagyobb magánkézben lévő lakossági bankja, a Home Credit Bank is a SAS® Customer Intelligence megoldással támogatja a célzott marketingkampányok előkészítésének, indításának és megvalósításának automatizálását. A több mint 24 millió ügyféllel, valamint új értékesítési csatornákkal és termékekkel rendelkező vállalat a marketingkampányok teljesítményének és rugalmasságának növelése érdekében választotta a SAS átfogó alkalmazását. A Home Credit Bank nemrégiben tesztelte a SAS marketing-automatizáló eszközét, és jelentős előrelépést tapasztalt a teljesítmény, valamint a célzott kampányok szervezésének egyszerűsége és gyorsasága terén: például a SAS használatával előkészített és indított 60 sztenderd proaktív marketingkampány 5%-kal több ügyfélválaszt eredményezett. A kezdeti tapasztalatok alapján a bank arra számít, hogy már a használat első évében megtérülhet a beruházás. A Home Credit Bank pozitív szervezeti változásokat is tulajdonít a SAS megoldás alkalmazásának: [i]„A SAS eszközével sokkal önállóbbá és az IT osztálytól függetlenebbé vált a marketingcsapatunk."[/i] - mondta el Jan Hurt, a Home Credit Bank ügyfélrészlegének vezetője, hozzátéve: [i]„A munkatársaink mostantól az összes ügyféladatot képesek kezelni és a célcsoportképzéshez felhasználni. A prediktív modellekkel meghatározhatják a kampányok célcsoportjait, személyre szóló ajánlatokat készíthetnek, és az adott ügyfél által preferált kommunikációs formát választhatják. Az automatizált megoldással a bankrendszerünk terheit is csökkentettük, hogy erőforrásokat szabadítsunk fel más vállalati kezdeményezések számára."[/i] [b]A SAS-ról[/b] A SAS üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások piacvezető szállítója, valamint a legnagyobb független üzleti intelligencia fejlesztő. Innovatív megoldásai révén a SAS több mint 65.000 installációs ponton nyújt támogatást ügyfelei számára a teljesítmény növeléséhez és a jobb döntések gyorsabb meghozatalából származó hozzáadott érték biztosításához. 1976 óta a SAS világszerte a THE POWER TO KNOW®-t, vagyis a tudás hatalmát nyújtja ügyfeleinek.

Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.