Nemcsak az informatikusok, a vodkagyártók is szeretik HANA-t

|

Közel fél évvel a HANA megoldás bejelentése után az SAP nyilvánosságra hozta néhány nagyobb ügyfelének felhasználói tapasztalatát. A szoftvercég memória alapú számítástechnológiájának köszönhetően azonnal hozzáférhetővé, és feldolgozhatóvá váltak a miriádnyi adatok

Ennek segítségével a vállalatok jobban tudják kezelni üzleti kapcsolatrendszereiket, gyorsabb döntésekre képesek, és dinamikusabb tervezést tudnak folytatni. Az SAP technológiája- a versenytársaktól eltérően egyszerűsíti az IT-architektúrát. Bosch and Siemens Home Appliance Group, háztartási gépek „Az SAP HANA lehetővé tette számunkra, hogy azonnal hajtsunk végre számításokat, és végezzünk előrejelzést minden egyes üzleti változás esetén. Ez hagyományosan nehéz feladat egy olyan vállalatnál, amit különböző értékesítési csatornák, számos gyártási helyszín, és 9 milliárd eurót meghaladó éves árbevétel jellemez. Az a valós idejű betekintés, hogy melyik termék értékesítése, és milyen mennyiségben történik, versenyelőnyt biztosít számunkra, mivel gyorsan tudjuk finomítani a gyártási, és a disztribúciós stratégiákat.”- mondta dr. Jürgen Sturm informatikai igazgató. Canoe Ventures, digitális technológia Domenic Centofanti alelnök így mutatta be a HANA-val való munkát: „A Canoe Ventures Észak-Amerika legnagyobb interaktív televíziós platformját hozta létre, mely 19 millió háztartást köt össze reklámozókkal számos kábel TV szolgáltatón keresztül. Annak érdekében, hogy a rengeteg operátorral közösen érjünk el sikert, a Canoe megoldásainak rugalmasnak, skálázhatónak, mérhetőnek, és biztonságosnak kell lenniük. Az SAP HANA képességei miatt tudtuk elkezdeni azon riport,- és analitikai motor megépítését, melyre a reklámozóknak nagy szükségük van. Ennek segítségével mind több néző számára képesek eljuttatni ugyanis üzenetüket, és alá tudják támasztani a televízós költéseik jogosságát. CEDC, vodkagyártó „Olyan megoldásra volt szükségünk, amellyel irányítani lehet, és az adatokból információt nyerhetünk ki. Mivel az SAP HANA nagymennyiségű adatot tud feldolgozni bármilyen forrásból, ez volt az organikus módon és felvásárlásokból növekvő vállalat megfelelő választása. E technológiával nagyobb rálátást nyerünk az értékesítési tevékenységre, és pontosabban tudjuk tervezni az üzleti stratégiánkat.”- emelte ki Piotr Majewski, a CEDC International IT-vezetője. Colgate-Palmolive, fogyasztói termékek „Az SAP HANA-t egy koncepció alkalmazás keretében indítottuk el az egyik legnagyobb leányvállalatunk számára” –mondta Tom Greene, a Colgate-Palmolive informatikai igazgatója. „Több mint 200 országban történő értékesítést figyelembe véve kulcsfontosságú, hogy ne csak magas szinten, hanem kisebb relációban, -mint például viszonteladói hely- lássuk az értékesítési trendeket. Az SAP HANA előtt nem tudtunk reális időn belül teljes analitikát végrehajtani. A megoldással azonban képesek leszünk, hogy helyi szinteken belül márkákra, és értékesítési helyekre lebontva futtassunk analitikát.” Lenovo, PC- gyártó „Azonnali és mély ismeretre van szükségünk a fogyasztói magatartás, valamint a termékek értékesítése terén. Ezért választotta a Lenovo az SAP CRM megoldását, HANA-val kiegészítve. Ezek használatával értelmezni tudjuk a megrendeléseket ügyfél, régió, és termék szerint, melyek eredményeképpen javul az előrejelzési képességünk, és gyorsabban tudunk új termékeket, szolgáltatásokat piacra dobni. Az elévült adatokon alapuló jelentés a múlté- most az adatokat megszületésekor analizáljuk, és az üzleti tevékenységet a legfrissebb események, ügyfélkapcsolatok, és terméktervek alapján irányítjuk.”- tette hozzá Xiaoju Liu, a Lenovo alelnöke. Nomura Research Institute, IT-tanácsadó,- és szolgáltató „Jelenleg nagy mennyiségű közlekedési adattal hajtunk végre teszteket az SAP HANA segítségével. A megoldás lehetővé tette, hogy egy 360 millió rekordból álló adattáblában keressünk kicsivel több mint egy másodperc alatt. Ez hihetetlenül gyors sebesség ekkora mennyiséghez. Habár hallottuk korábban az SAP HANA teljesítményéről, látni, és megtapasztalni e sebességet egyszerűen lenyűgöző. A folyamatosan változó környezetben való eligazodásban a sebesség a kulcs.”- osztotta meg tapasztalatait Akihiko Nakamura alelnök.

Ügyfélszolgálati változás!

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.