Novell Service Desk: szolgáltatásmenedzsment már magyarul is

|

Az eszköz segítségével a vállalatok egyszerűen felügyelhetik és orvosolhatják az IT szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat, valamint csökkenthetik a költségeket, és javíthatják a szolgáltatási színvonalat. Az új kiadás számos fejlesztést tartalmaz például a keresések, a pénzügyek nyomon követése és a webes szolgáltatások terén, ráadásul a magyar nyelvet is támogatja.

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy kínálatában megjelent a Novell Service Desk 7.0.2, amely már magyar nyelven is elérhető. A hagyományos helpdesk rendszerek képességeit kiegészítő szolgáltatásmenedzsment-megoldás révén a vállalatok egyszerűen monitorozhatják és azonnal megoldhatják az informatikai szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat. Segítségével a cégek olyan átfogó service desk szolgáltatást építhetnek ki a szervezeten belül, amely segít a költségek csökkentésében és a szolgáltatási szintek javításában. A megoldás a legfrissebb ITIL v3 ajánlásgyűjtemény előírásai szerint működik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Az ajánlásoknak megfelelően az eszköz a hagyományos helpdesk rendszerekkel ellentétben a teljes életciklusukon végigkíséri a bejelentéseket. A nyílt architektúrára épülő termék gyorsan és egyszerűen bevezethető, valamint jól skálázható. A Novell Service Desk legújabb kiadása már lokalizált verziókban, többek között magyar nyelven is elérhető. Emellett szorosan integrált a ZENworks Configuration Management megoldással, ami lehetővé teszi a szakemberek számára, hogy távolról is megváltoztathassák a beállításokat, illetve átvegyék az irányítást a felügyelt eszközök felett. Ez jóval alacsonyabb költségekkel jár, mint a manuális, személyes jelenlétet igénylő beavatkozás. Az új kiadásban bővültek a keresési lehetőségek is, az egyes események például már megrendelések, szervezeti egységek és megjegyzések alapján is kereshetők. Az elemekhez kapcsolódó, konfigurálható mezők száma 40-re emelkedett, és az adatok már csoportosan is kezelhetők. A pénzügyek könnyebb nyomon követése érdekében a megrendeléseken rögzített tételek mellett mostantól egy link is megjelenik, amely további információkat és részleteket tartalmaz. A webes szolgáltatásoknál pedig ezentúl leírásokat, költségeket és további megjegyzéseket is hozzá lehet adni az egyes elemekhez. A Novell Service Desk 7.0.2 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a http://www.novell.com/products/service-desk/ weboldalra!

Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.