SPSS: piacvezető pozíció az adatbányászati megoldások területén

|

A marketing területén piacvezető prediktív analitikai szoftver az automatizált, adatvezérelt döntéshozatal segítségével növeli a bevételeket és a működés hatékonyságát.

Az SPSS, a prediktív analitikai alkalmazások és megoldások vezető nemzetközi szállítója bejelentette, hogy a Gartner cég ügyfél-adatbányászati alkalmazásokra vonatkozó Magic Quadrant (Bűvös Négyszög) felmérése a céget a vezető szegmensbe (Leaders Quadrant) sorolta. A Gartner cég ügyfelei tervezett szoftver-beruházásaikkal kapcsolatban felkeresni kívánt technológia-szállítóik körének kijelölése céljából fordulnak a Magic Quadrant felméréshez. A felmérés a cégeket 15 különböző szempont szerint osztályozza, annak érdekében, hogy meghatározható legyen jövőképük, célkitűzéseik, terveik komplexitása és azok megvalósítására vonatkozó képességük. A Gartner megfogalmazása szerint a „vezető szegmenshez” tartoznak „azok a piaci szereplők, amelyek a gazdálkodó szervezetek legszélesebb köre részéről felmerülő igények többségét képesek kielégíteni. Ezek a cégek nem csupán arra érdemesek, hogy a vállalatok többsége számításba vegye őket a potenciális partneri kör meghatározásakor, de egyben a piaci irányok és növekedés alakulására is jelentős hatással vannak.” A Fortune magazin Top 1000 listájában szereplő vállalatok 95%-a használja az SPSS Prediktív Elemző módszereit. Az SPSS ügyfélkörében megtalálható mind a 10 vezető nemzetközi kereskedelmi bank, a top 10 távközlési szolgáltatóból 8, a top 25 nemzetközi kiskereskedelmi hálózatból 21, valamint a 25 vezető piackutató cég közül 24. “Az SPSS háta mögött az ügyféladatok elemzését középpontba helyező tevékenység 40 évnyi tapasztalata áll. Ezáltal a gazdálkodó szervezeteknek lehetőségük nyílik a széleskörűen felhasznált adatok vezérelte döntéshozatalra az ügyfelek megszerzése, és megtartása, valamint a bevételek növelése, visszaélések csökkentése és kockázatok mérséklése érdekében.”- mondta Jack Noonan, az SPSS Inc. elnök-vezérigazgatója. “Az SPSS a piacon egyedülálló módon kínálja azt a marketing szektorban piacvezető Prediktív Elemző adatbányászati szoftvert, amely az ügyfelek jövőbeni viselkedésének tökéletesebb megértését és előrejelzését lehetővé tévő technológiát ad a kereskedelmi és állami szervezetek kezébe. Meggyőződésünk, hogy a Gartner cég Magic Quadrant felmérése igazolja piaci vezető pozíciónkat és innováció, valamint ügyfél-elégedettség iránti elkötelezettségünket.”- hangsúlyozta Noonan elnök úr. Az SPSS továbbra is az egyetlen, kizárólag a Prediktív Elemző alkalmazásokra és megoldásokra specializálódott technológia-szolgáltató. Az SPSS adat-, és web-bányászati megoldások jelentik a Prediktív Elemző alkalmazások termékcsaládjának alapkövét, amely alkalmazásokat mind a kereskedelmi mind pedig az állami szektor szereplői és szervezetei világszerte felhasználják az ügyfelek jövőbeni viselkedésének modellezésére, valamint az eredmények előrejelzésére. Az SPSS termékcsaládjába tartoznak továbbá a marketing területén piacvezető szövegbányászati, EFM (enterprise feedback management – vállalati adatgyűjtés kezelés (felmérés kutatás), és statisztikai elemző alkalmazások, valamint az eredmények értelmezésében, előrejelzésében és konkrét cselekvési sorokban való felhasználásában lenyűgözően látványos megjelenítéssel segítséget nyújtó eszközök. Az SPSS Predictive Enterprise Services felhasználói felülete megfelelő infrastruktúrát kínál az elemző eszközök kezeléséhez, megosztásához és védelméhez; automatizálja és ütemezi a folyamatban lévő elemzési folyamatokat, valamint biztosítja, hogy az elemzési eredmények a megfelelő időben eljussanak a megfelelő helyre, a megfelelő személyekhez. “Az SPSS továbbra is a Prediktív Elemzés iparág úttörője és zászlóvivője. Az SPSS Prediktív Elemző alkalmazásainak köszönhetően igen pontosan meg tudjuk határozni pénzügyi közvetítő ügyfélbázisunk profilját, a megszerzett ismereteket pedig hatékonyabb marketing és értékesítési kampányok kidolgozásához használjuk fel. Ezen értékes tudás birtokában stratégiai döntéshozatalra nyílik lehetőségünk, ugyanakkor minden termékünkre vonatkozóan képesek vagyunk az ügyfél-életciklus tekintetében optimalizálni ügyfél-kontaktusainkat és az ügyfeleinkkel folytatott párbeszédet.”- mondta Matt Wroblewski, a Lincoln Financial Distributors marketing-kutatási igazgatója. A Gartner Magic Quadrant felméréséről A Magic Quadrant a 2008. évtől a Gartner szerzői jogi védelme alatt áll, felhasználása engedéllyel történik. A Magic Quadrant egy bizonyos piac meghatározott időszakra vonatkozó grafikus ábrázolása, amely a Gartner elemzése alapján bemutatja, hogy az egyes piaci szereplők hogyan, és milyen mértékben feleltek meg a Gartner cég által az adott piacra vonatkozóan meghatározott követelményeknek. A Gartner nem részesíti előnyben a Magic Quadrant-ban szereplő egyik vállalatot, terméket vagy szolgáltatást sem, és nem is javasolja a technológiák felhasználóinak, hogy kizárólag a „Vezető szegmensben” végzett vállalatok közül válasszanak. A Magic Quadrant csupán kutatási eszköz és nem célja, hogy konkrét cselekvésekhez szolgáljon útmutatóként. A Gartner e kutatásra vonatkozóan teljes mértékben elzárkózik mindennemű kifejezett vagy törvényi jótállástól, beleértve a forgalmazhatóságra illetve adott célra való alkalmasságra vonatkozó jótállást is.

Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.