update.cosmic - Web 2.0 a CRM-ben

|

Az update software AG bemutatja új modulját a cosmic-ot, mely egyesíti a vállalati CRM rendszert és a közösségi médiát.

Bécs, 2010. június 8. A bécsi székhelyű, vezető európai CRM megoldás szállító az update software AG bejelentette új, a közösségi médiából adatokat nyerő és elemző megoldásának az update.cosmic-nak a béta verzióját. A cosmic (Comprehensive Observation of Social Media Integrated with CRM, azaz a CRM-mel integrált közösségi média átfogó megfigyelése) modul könnyen integrálható akár a hagyományos update.seven, akár a SaaS keretében elérhető update.revolution termékkel. Az update a cosmic modult elsősorban a pénzintézeteknek és a gyógyszeripari cégeknek fejlesztette ki, melyek számára különösen fontos, hogy ügyfeleik mit mondanak róluk a közösségi médiában. A cosmic következetesen figyel előre definiált szavakat és kifejezéseket a Twitter bejegyzésekben és az RSS csatornákban, majd elemzi az eredményeket. A cosmic értékes adatokat szolgáltat a vállalatoknak arról, hogy az emberek hogyan vélekednek a termékeikről a közösségi oldalakon. A vállalatok részt is vehetnek a számukra fontos beszélgetésekben, a cosmic jól használható kapcsolatok ápolására a vélemény vezérekkel valamint piackutatásra is. A béta tesztelés során az update ügyfeleinek lehetőségük van kipróbálni a cosmic modult. Bővebb információ: info.hu@update.com A cosmic működése három fázisból áll: megfigyelés, megértés és összerendelés. A megfigyelés fázisban a modul releváns kifejezéseket keres a Twitter bejegyzésekben illetve az RSS csatornákon és ezeket egy adatbázisban gyűjt össze. A megértés fázisban a cosmic elemzi az összegyűjtött információt, melynek alapján meghatároz trendeket és méri egyes témák megvitatásának a gyakoriságát. A cosmic a szerző viselkedését is elemzi, melynek segítségével meghatározható, hogy egy adott Twitter felhasználó vagy újságíró bejegyzései egy termékről vagy a vállalatról kedvezőek-e. A folyamatos tartalomelemzés két szinten történik: a kifejezés és a szerző szintjén. A téma, melyről valaki véleményt nyilvánít ugyanolyan fontos, mint a szerző befolyása, például a Twitteren a hatás meghatározható az adott profilt meglátogatók száma alapján. A harmadik, összerendelési fázisban a cosmic hatékonyan integrálja az összegyűjtött és elemzett információt a CRM rendszerrel. Mindössze egyetlen kattintással a Twitteres bejegyzés szerzője és véleménye bekerül a vállalathoz kapcsolódó rekordok közé. A vállalatok a cosmic modult mint új kommunikációs csatornát használhatják marketing kampányaikban vagy ügyfélszolgálati tevékenységük során. Az update software AG-ról Az update software AG (www.update.com) 1988-ban Bécsben alakult meg. Több mint 170.000 felhasználó csaknem 1500 vállalatnál – az update a vezető európai prémium kategóriás CRM megoldás szállító. Az update leányvállalatokkal rendelkezik Németországban, Svájcban, Hollandiában, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Magyarországon és az USA-ban. 2009-ben az update mintegy300 alkalmazottal 31,3 millió Euró forgalmat ért el.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.