Változni, nem csupán túlélni

|

Az elhúzódó válság felértékeli a változni képes cégeket és egyéneket. A magyarországi méretskálán közepes IT vállalkozásként egyrészt alkalmazkodunk, másrészt bizonyos piaci szegmensekben élére állunk a változásoknak.

Az újrafogalmazott küldetésünk megadja azt a stratégiai irányt, melynek a napi operatív működésünket alárendeljük: „Ügyfeleinek üzleti értéket generáló, testreszabott megoldásokat szállító informatikai szolgáltató.” A változás képességét és kényszerét nemcsak az egyén, de a szervezet szintjén is meg kell teremteni. Hogyan csináljuk ezt mi? Nézzük a fő elemeket: * Új szervezetet állítottunk fel, melyben a stabilitás és alkalmazkodás egyaránt jelen van. A GSC katonás rendje, SLA alapú működése, hosszútávú szerződései biztosítják a stabilitást. A Grepton egészének eladását, a változó ügyféligényeknek megfelelő kompetenciák megszerzését, a megoldási projektek leszállítását a GBS valósítja meg. * Az ügyfeleinkkel való minőségi kapcsolattartás (ügyfél megtartás), az új piaci szegmensekbe való betörés (ügyfélszerzés) érdekében megdupláztuk és szegmentáltuk értékesítési csapatunkat. Az új értékesítők multinacionális cégeknél megszerzett kompetenciái, kapcsolatrendszere és látásmódja új lehetőséget és kihívást jelent a szakmának is, melyet ki kell elégíteni. Tehát változni kell! * Megértettük, hogy nem érthetünk mindenhez vagy a cégméret csak bizonyos nagyságrendű projektek leszállítására tesz bennünket alkalmassá. A trendi portfólió elemek céges kompetenciába való beépülése és az intenzívebb partnerkapcsolatok érdekében dedikált principálist rendeltünk a feladathoz. * Az erőteljes kifele fordulás mellett figyelünk meglévő értékeinkre, folyamatokat standardizálunk, tudásmenedzsmentet építünk és ennek is megadtuk a módját: vezető kollégát rendeltünk a feladathoz a hatékonyságért felelős principális személyében. * A változások sora beépül a céges kultúrába, melynek vannak mindenki számára látványos elemei is: új szlogen, új arculat, nívósabb munkakörnyezet. A változás így a fentiekben megfogalmazott szervezeti változások sem lehetnek öncélúak. Egyetlen célunk az, amit a szlogenünkben is megfogalmaztunk: „Serving your business”.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.