Hirdetés

A jövő ATM-e

|

Arcfelismeréssel azonosítja a pénzkivételt kezdeményező ügyfeleket a kísérleti berendezés.

A National Australia Bank (NAB) és a Microsoft kifejlesztett egy kísérleti pénzkiadó automatát, amely mesterséges intelligenciára és felhőalapú technológiákra épül.

Az Azure Cognitive Services-t használó felhőalapú app feleslegessé teszi a bankkártyák használatát pénzkivételkor: a szolgáltatásba korábban regisztráló ügyfeleket arcfelismeréssel és PIN-kóddal azonosítja a rendszer.

Hirdetés

A NAB technológiai és üzemeltetési vezetője, Patrick Wright szerint az új típusú ATM ízelítőt ad abból, hogy a jövőben milyen módon érhetik majd el az ügyfelek a banki termékeket és szolgáltatásokat. - A felhőalapú technológia lehetővé teszi számunkra élenjáró és innovatív megoldások nyújtását ügyfeleinknek, tette hozzá a szakember.

A Microsoft helyi vezetője, Steven Worrall szerint a felhőalapú számítástechnika és a mesterséges intelligencia révén újgenerációs szolgáltatások kifejlesztésére és fokozatos bevezetésére nyílik lehetőség. - Hiszünk abban, hogy a mesterséges intelligencia komoly hatással lesz a pénzügyi technológiákra és a bankok által a jövőben nyújtott szolgáltatásokra.

A Microsoft weboldalán olvasható blogbejegyzésben a NAB illetékese elmondta, hogy az általuk végrehajtandó digitális átalakulás során az első dolgok egyike, amire a leginkább fókuszáltak, a felhőbe való migráció mikéntjének a tanulmányozása volt.

Steven Day, a NAB infrastruktúráért, felhőért és munkakörnyezetért felelős vezérigazgatója elmondta, hogy a bank célja a leginkább kritikus munkafolyamatok biztonságos átvitele egy valódi többfelhős környezetbe. A kevésbé kritikus folyamatokat egyetlen szolgáltatónál üzemeltetik.

Yuri Misnik, a NAB ügyvezető vezérigazgatója és informatikai vezetője szerint minden egyes alkalommal, amikor a bank kifejleszt vagy megvásárol egy alkalmazást, az alapmegközelítés az, hogy nyilvános felhőt használjanak. Ha erre - szabályozási vagy alkalmazásspecifikus okok miatt - nincs lehetőség, akkor alternatív megoldásokat keresnek.

Stratégiájuk második pillére, hogy API-kat használnak, és a műveleteket igyekeznek karcsúsítani azáltal, hogy a kódoláskor, a kódok bevezetésekor és az alkalmazások felügyeletekor egy konzisztens megközelítést alkalmaznak. A harmadik pillér keretében modern eszközök és gépi tanulási algoritmusok segítségével maximalizálják a bank működési adatainak felhasználását, ami lehetővé teszi a mérnöki csapatok számára, hogy valódi DevOps módon működjenek.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.