Hirdetés
. Hirdetés

A Zoom vezetője szerint a világjárvány után is a hibrid munka lesz a növekedés motorja

|

Az emberek továbbra is keresni fogják a rugalmasságot a kommunikáció módjában.

Hirdetés

Egyre több szervezet mozdul el a hibrid munkamodell felé, a Zoom pedig a világjárvány után is releváns marad, még akkor is, ha az emberek visszatérnek az irodába - véli a videokommunikációs vállalat egyik vezetője.

"Úgy gondolom, hogy három nagy váltás történik a járvány után, amelybe a vállalatok befektetnek, és ez ösztönzi a növekedésünket és a relevanciánkat" - mondta Ricky Kapur, a Zoom ázsiai és csendes-óceáni régióért felelős vezetője a CNBC-nek.

Hirdetés

Szerinte először is, a vállalatok gondolkodnak azon, hogy inkluzív, együttműködő és hibrid munkakörnyezetet teremtsenek a munkatársak számára. "A munkavállalók igénylik a rugalmas munkaszervezést és a súrlódásmentes munkavégzés lehetőségét, függetlenül attól, hogy hol vannak" - tette hozzá Kapur.

Másodszor, a vállalatok újragondolják az ügyfélkapcsolati élményt, mivel a fogyasztók nagyobb kényelmet várnak el. "Ebben az a kiskereskedelmi élmény is benne van, hogy élőben be lehet menni az üzletbe, ahol élő emberrel lehet beszélni. Meg lehet nézni egy terméket, valódi beszélgetést folytatni róla, majd meghozni a vásárlási döntést. A fogyasztók ezt várják el a vállalatoktól" - mondta Kapur.

A harmadik nagy változást az jelenti a Zoom vezetője szerint, hogy a digitálisan natív vállalatok innovatív platformokat építenek, hogy olyan szolgáltatásokat hozzanak létre, amelyek új fogyasztókat érnek el, különösen az olyan területeken, mint az egészségügy és az oktatás. Az elmúlt két évben emberek milliói használták a vállalat technológiáját arra, hogy lépést tartsanak az iskolával és a munkával, vagy hogy a közösségi aktivitásukat gyakorolják.

A növekedés azonban lelassult, ahogy az emberek személyesen tértek vissza a munkába és az iskolába. A Zoom bevétele az október 31-én zárult negyedévben 35 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, szemben az előző negyedévi 54 százalékos növekedéssel.

Kapur azonban továbbra is optimista, mert ahogy az emberek a hibrid környezetbe költöznek, továbbra is keresni fogják a rugalmasságot a kommunikáció módjában.

Rámutatott, hogy a Zoom mobil és súrlódásmentes üzlete nulláról 2 millió felhasználóra nőtt kevesebb mint két év alatt. Ez az egyik leggyorsabban növekvő felhőszolgáltatás.A számok azt mutatják, hogy az ügyfelek a pánik után is befektetnek és továbbra is befektetnek a Zoomba - jelentette ki.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.