Avaya Magyarország Kft.

Avaya a 'Vezetők' között a vállalati telefonok piacán

Céginfo | 2008.08.26 10:50

A Gartner a „Vezetők” közé helyezte a vállalati kommunikációs alkalmazásokat, rendszereket és szolgáltatásokat szállító Avayát a vállalati telefonok piacát vizsgáló 2008-as Magic Quadrant elemzésében. A Gartner elemzése a vállalati telefonos piacot a következőképpen definiálta: teljes körű hang alapú kommunikáció szolgáltatásai a nagyvállalatok helyhez kötött és vezeték nélküli felhasználói részére egyaránt.

Avaya Gold Enterprise Partner lett a NET’54 Kft.

Céginfo | 2008.08.26 10:44

A NET’54 Kft. köszönhetően a tavalyi 1,2 milliárd forintos Avaya termékekben realizált forgalmának és az idei évben a szakembergárdája által megszerzett számos Avaya műszaki vizsgának Magyarországon elsőként megkapta az Avaya Gold Enterprise Partner minősítést.

A kontaktcenterek piacának éllovasa

Céginfo | 2008.08.07 14:57

A Gartner legújabb jelentése alapján az Avaya vezeti a világ kontaktcenter piacát. A vállalat mind bevétel, mind szállítás tekintetében első helyet foglal el valamennyi vizsgált régióban és kategóriában, köztük az IP-alapú kontaktcenterek piacán is. A jelentés szerint az Avaya 38 százalékos részesedéssel rendelkezik a világ kontaktcenter értékesítéseinek bevételeiből, míg 40 százalékos a részesedése a kontaktcenter szállításokból. Emellett kimutatja, hogy az vállalat mindkét esetben 25 ponttal megelőzi az őt követő versenytársát.

Új digitális szakadék

Céginfo | 2008.07.14 12:21

A vállalatok csupán 17 százaléka gondoskodott arról, hogy valamennyi alkalmazottjuknak biztosítsák a rugalmas munkavégzéshez szükséges feltételeket, miközben az európai munkavállalók 94 százaléka igényelné ezt a lehetőséget. Egy olyan kontinensen, ahol a munkavállalók 31 százaléka akár fel is mond és munkahelyet is vált, ha munkaadója nem biztosítja ezeket a feltételeket, egyre növekvő rizikófaktornak tűnik a vállalatok rugalmas munkavégzés iránti nyitottsága vagy elzárkózása.

Az Avaya a világ legetikusabb vállalatai között

Céginfo | 2008.06.16 16:45

Az Ethisphere Intézet az idei évben is elkészítette a Világ Legetikusabb Vállalatainak listáját.

Új támogatási eszköz az Avayától

Céginfo | 2008.06.16 16:28

A web alapú alapú kereső és diagnosztizáló eszközök fokozzák az Avaya kommunikációs szoftverek és rendszerek megbízhatóságát.

Egységes üzenetkezelő megoldás az Avayától

Céginfo | 2008.06.11 16:39

Az Avaya legújabb fejlesztésének köszönhetően mostantól lehetővé válik, hogy akár vezetés közben telefonálhassunk és tarthassuk a kapcsolatot a munkahelyünkkel, szerkesszük naptár bejegyzéseinket vagy ütemezzünk konferenciát, mindezt pedig tegyük nyugodtan, minden veszély nélkül.

Fokozottan egységes kommunikáció

Céginfo | 2008.05.23 10:51

Az Avaya tovább fokozza az Egységes Kommunikációs megoldások területén a fejlesztéseit, amelynek köszönhetően a megoldások segítségével csökkenthetők a telefóniás költségek, valamint növelhető a felhasználók termelékenysége és mobilitása.

Dancsi András ügyvezető igazgató az Avayánál

Céginfo | 2008.05.20 10:32

Dancsi András ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját az Avayánál.

Az Avaya a vezetők között

Céginfo | 2008.05.05 09:53

A Gartner a „Vezetők” közé sorolta az Avayát az önkiszolgáló rendszerek piacát vizsgáló 2008-as Magic Quadrant elemzésében.

Avaya one-X Mobile Apple iPhone-on

Céginfo | 2007.11.27 17:27

Az Avaya one-X Mobile támogatja az Apple iPhone-t, továbbá RIM-hez, Palm OS-hez, Java-hoz és WAP készülékekhez egyaránt rendelkezésre áll, legyen szó Symbian vagy Windows Mobile operációs rendszerről.

Minőségi ügyfélkezelés a Lapkernél

Céginfo | 2007.11.19 16:59

Októbertől új ügyfélszolgálati megoldást használ a Magyar Lapterjesztő Zrt. A beruházás segítségével a vállalat közel 13 ezer újságárusnak nyújt minőségi kiszolgálást. Az ügyfélkapcsolati rendszer alapja Avaya kontaktcenter; a megoldást az Algotech szállította.

A Black&Decker az Avaya-t választotta

Céginfo | 2007.11.05 15:57

A Black&Decker 2007. őszétől egy három éves megállapodás keretében az Avaya Intelligens Kommunikációs megoldásait használja. Az együttműködés magában foglalja az IP-telefónia, valamint az egységes kommunikációs- és kontaktcenter alkalmazások bevezetését.

BTL ügynökség az Avaya ügyfelek között

Céginfo | 2007.10.16 09:40

Az Avaya Magyarország bejelentette, hogy 2007 júliusától a Max & Future BTL ügynökség is az Avaya Contact Center technológiáját alkalmazza. A vállalat idei évben bemutatott szoftvere, az Avaya Communication Manager 4.0 a cég telemarketing üzletágában működő 46 munkaállomását működteti. A munkaállomások a cég több mint 10, telesales/telemarketing szolgáltatást folyamatosan igénybe vevő ügyfelét szolgálják ki, valamint számos kampányjellegű telemarketing feladatot látnak el.

A szekszárdi MÁRKER Kft. bevezette az Avaya IP Office-t

Céginfo | 2007.09.11 15:03

Az Avaya Magyarország bejelentette, hogy 2007 nyarán a szekszárdi Márker Kft.-nél is bevezetésre került az Avaya IP Office IP-telefóniás megoldása. Az IP Office-t használó cégek számának dinamikus növekedése jól mutatja, hogy az Avaya tavaly megkezdett szisztematikus értékesítési tevékenysége a KKV-szektorban sikeresen halad.

Az Avaya a második negyedévében is vezet a vállalati IP-telefóniai piacán

Céginfo | 2007.08.27 12:50

Az Avaya bevételei alapján tovább növelte vezető szerepét a világ vállalati IP-telefóniai piacán, a Synergy Research Group 2007 második negyedévét összefoglaló „Enterprise Voice Market Shares” jelentése szerint.

Az Avaya kutatása felfedi a vezetők titkait - A vezetők 44 százaléka pizsamában dolgozik

Céginfo | 2007.08.08 15:05

Érdekes használati szokásokat alakítanak ki az okostelefonokat és PDA-eszközöket használó vállalatvezetők - derül ki az Avaya, Inc. (NYSE:AV) kutatásából.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A Project029 Magyarország Kft. közleménye
Bezár