A SAS új regionális egységet alakított ki Közép- és Délkelet Európában
A SAS új szervezeti struktúrájával még közelebb kerül ügyfeleihez.
A SAS új szervezeti struktúrájával még közelebb kerül ügyfeleihez.
A német Deutsche Telekom AG nemzetközi szinten is a SAS kampánymenedzsment megoldását választotta, mint standard alkalmazást a T-Home és T-Mobile üzletágainál. A SAS, amely a világ egyik vezető szoftvervállalata, közvetlen összehasonlítás alapján nyert versenytársaival szemben. Ezen a területen a németországi T-Home-nál már korábban is sikeresen alkalmazták a SAS Kampánymenedzsment megoldását. A telekommunikációs vállalatcsoport a SAS kampánymenedzsment eszközét nemcsak a T-Home-nál, de nemzetközi szinten és a T-Mobile- üzletágnál is standard alkalmazásává teszi.
Kincset érő adatok rejlenek a közösségi oldalak mélyén.
A folyamatosan szűkülő informatikai büdzsék ellenére a vállalatok növekvő mértékben költenek analitikai eszközökre az IDC legfrissebb kutatása, az Üzleti intelligencia eszközök világpiaci szállítóinak megoszlása 2008 (Worldwide Business Intelligence Tools 2008 Vendor Shares ) szerint.
Gary Cokins, a SAS PM-szaktekintélye újabb sikerkönyvvel rukkolt elő. Az író blogbejegyzéseiből és cikkeiből álló gyűjtemény azt tárja fel, hogyan lehet a teljesítménymenedzsment átfogó szemléletének megfelelő keretrendszert sikeresen bevezetni.
Az üzleti intelligencia hallatán egészen mostanáig olyan hatékonyságnövelő és versenyképességet elősegítő analitikai eszközökre gondoltunk, amelyeket a kormányzati szektortól az elmúlt hónapokban sokat emlegetett pénzügyi szféráig minden szervezetnél eredményesen alkalmaznak világszerte. A költségcsökkentés és optimalizálás mellett ugyanakkor új kulcsszavak jelentek meg az üzleti világban, amelyek a válság hatására meglepő módon még inkább előtérbe kerültek: a vállalatok társadalmi-, gazdasági és környezeti felelősségvállalása. Ez az új trend hívta életre a SAS legújabb megoldását, a SAS for Sustainability Management rendszert.
Ügyfélintelligencia rendszerrel növelhető az orvoslátogatás hatékonysága Ötvenkétezer forintba került 2008-ban egy átlagos magyar állampolgár gyógyszerfogyasztása, ami 31,7 dobozt jelentett fejenként. Ez enyhe növekedés 2007-hez képest, és jól mutatja, hogy az iparág a válságra kevéssé érzékeny. Ugyanakkor a nemzetközi tendenciákkal összhangban hazánkban is komoly változásokon megy keresztül a gyógyszerszektor. Egyre inkább teret nyernek az olcsóbb utángyártott (generikus) készítmények, változnak a fogyasztói szokások, miközben szigorodnak a gyógyszerpromóció szabályai. A gyógyszermarketinggel foglalkozó szakemberek tehát új kihívások előtt állnak, amelyben komoly szerephez juthatnak az ügyfélintelligencia megoldások is.
A vállalat főként a recesszió hatásait mérséklő alkalmazásai terén tapasztalt növekedést Immár 33. éve folyamatos árbevétel-emelkedést realizál a SAS, bizonyítva, hogy bővülési képességét a kedvezőtlen gazdasági körülmények ellenére is képes megőrizni. A világ egyik meghatározó üzleti analitikai megoldásszállítójának elsősorban olyan alkalmazásai iránt nőtt meg a kereslet, amelyek az adatokból értékes információkat állítanak elő arra vonatkozóan, hogy miként tud a szervezet több pénzt megtakarítani, vagy még több bevételre szert tenni.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.