Hirdetés

Új Business Director a Panasonicnál: Peter Menky felel ezentúl Magyarországért

|

A Panasonic bejelentette, hogy az új pénzügyi évvel kezdődően kibővíti a cseh menedzsment hatáskörét. Peter Menkynek, aki jelenleg a Panasonic Marketing Europe divízión belül Csehországot és Szlovákiát vezeti, további régióval bővül a feladatköre, amely magában foglalja Magyarországot és az adriai régiót is.

Martin Jedlička, aki a Panasonic Marketing Europe-on belül Csehország és Szlovákia jelenlegi marketingigazgatója az előbb említett országokkal kibővített régió marketingkommunikációs igazgatójaként támogatja majd Peter Menky munkáját.

Hirdetés

Peter Menky 2013 óta dolgozik a Panasonic-nál. Kezdetben az értékesítési osztály tagja volt, amelyet 2014-től értékesítési igazgatóként vezetett. 2017 óta regionális igazgatóként felügyelte a vállalat valamennyi tevékenységét a cseh és a szlovák piacokon. 2019 áprilisában Csehország és Szlovákia mellett kiterjesztették hatáskörét Magyarországra és az adriai régióra is. "Az új régió nagy kihívás számomra, mert eléggé egyedi és sok szempontból összetett: több pénznem, uniós tagországok és nem uniós tagországok tartoznak hozzá, különböző mentalitás jellemzi őket és sok új kérdés és téma merül fel. De hiszek benne, hogy a Prágában jól megtervezett üzleti modellel, amelyet a helyi igényekhez igazítva fogunk alkalmazni, sikeresek leszünk az új csapatommal a kibővített régióban is. Én minden tőlem telhetőt megteszek ennek érdekében," vázolta fel a jövőt Peter Menky az új regionális igazgató.

Peter Menky

Martin Jedlička marketingmenedzser, aki 2018-ban csatlakozott a Panasonic Marketing Europe-hoz szintén új feladatokat kapott a régió bővítésével, és mostantól Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és az adriai régióban irányítja a marketingtevékenységeket. Eddigi pályafutása során Martin Jedlička az LG Electronicsnál és a T-mobile-nál dolgozott marketingmenedzserként.
"Világos a feladatunk: folytatnunk kell a kommunikációt a fiatalabb generációk felé, és hatékonyan növelnünk kell a márkaismertséget, amit már tavaly is jó eredményekkel végeztünk. Ezt kívánjuk átvezetni az új régiókba is. Ez kihívás, de mi készen állunk rá," foglalta össze a teendőket Martin Jedlička.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
X

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.