Hirdetés
Hirdetés

Új termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgató az Invitelnél

|

2012. június 18-tól Langsteiner Marianne az Invitel lakossági üzletágának új termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgatója. A szakember közel 20 évet töltött marketing területen.

Langsteiner Marianne tölti be az Invitel termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgatói pozícióját. Feladata lesz az ügyfélközpontú és versenyképes termék- és szolgáltatási portfólió kialakítása, fejlesztése.

Az elmúlt 20 évben jelentős szakmai tapasztalatokra tett szert a hazai telekommunikációs szektorban és kiterjedt tapasztalatokkal rendelkezik a termékmenedzsment és üzletfejlesztés területén. Korábban a Magyar Telekomnál és elődvállalatainál töltött be vezető pozíciókat, többek között irányítója volt a Westel – T-Mobile márkaváltási folyamatának, illetve részt vett a T-Home márka bevezetésében. 2008-tól 2010-ig, a Magyar Telekom T-Mobile és T-Home üzletágainak lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett, majd 2010 végétől – az Invitelhez történő csatlakozásáig – a Malév Magyar Légiközlekedési Vállalat marketingigazgatójaként tevékenykedett, ahol a marketing, termék-menedzsment, termékfejlesztés és e-business területek koordinálásáért felelt.

„Az Invitel az elmúlt hónapokban a megújulás útjára lépett, ebben folyamatban szeretnék én is aktív szerepet vállalni. Szívesen jöttem az Invitelhez, mert úgy látom, hogy az új termékportfolió, a nagy ívű technológia fejlesztések és az új menedzsment által meghatározott célok sikerre vihetőek. Minden egy irányba mutat: az Invitel szeretné ügyfelei számára a legmodernebb technológiát és a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat biztosítani, hogy az otthoni televíziózás, internetezés az egész család számára igazi élményt jelenthessen” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel új termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgatója.

Langsteiner Marianne a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett okleveles közgazdász-, majd a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán villamos üzemmérnök diplomát. Ezt követően különböző pozíciókban dolgozott a Westel Rádiótelefon Kft-nél, majd csatlakozott a Westel 900 Rt-hez, mint üzletfejlesztési igazgató. 2003-tól stratégiai igazgatóként folytatta a munkát, nevéhez fűződik a Westel – T- Mobile márkaváltási projekt vezetése. 2005-től a T-Mobile marketing igazgatójaként, 2008-tól pedig a Magyar Telekomon belül a T-Mobile és T-Home üzletágak lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett. 2010 végén távozott a cégcsoporttól és az Invitelhez történő csatlakozásáig a Malév Magyar Légiközlekedési Vállalat marketingigazgatójaként tevékenykedett.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.