6 milliárd dollárt pazarolt el a Microsoft

|

Az aQuantive startup cégért mélyen a zsebébe nyújt a szoftvercég, nem kellett volna.

A Microsoft jelentése szerint a 2007-ben általuk felvásárolt aQuantive online-marketing cégre költött 6,3 milliárd dollár szinte ablakon kidobott pénz volt. „Noha az aQuantive akvizíciója révén a Microsoft tulajdonába került eszközök továbbra is az online hirdetési erőfeszítések szolgálatában állnak majd, a felvásárlás nem hozta az elvárt növekedést, ami hozzájárul a veszteség leírásához” - közölte a redmondi szoftvercég.

 



Mekkora a bukás? Nagy, hiszen az elkönyvelt jó hírnév a szolgáltatás esetében jelentős mértékben csökkent, majdhogynem nullára esett vissza, amely alapján az aQuantive nem rendelkezik pozitív jövőképpel és nem segíti a Microsoftot a céljai elérésében, még úgy sem, hogy az valamelyest integrálódott az online szolgáltatásokban.

A témáról bővebben a Computerworld cikkében olvashat.

Hirdetés
Hirdetés
X

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.