Hirdetés

A digitális valóság határai

|

Hogyan lehet jól használni a közösségi médiát, miként nyerhető üzleti előny a digitális világból? A Vodafone Magyarország felelős vállalatként azért rendezte meg az első #HashtagFestivalt a közösségi médiát jól ismerő sztárok, profi módon használó vloggerek és márkák képviselőivel, valamint a terület szakértőivel, hogy ezekre a kérdésekre választ adhasson.

Hirdetés

A Vodafone portfóliójában augusztus 15-én jelent meg a háromszoros korlátlanságot kínáló Red Infinity tarifacsomag, a szolgáltató havidíjas tarifa portfóliójának június 6-i megújulásának köszönhetően pedig a legalacsonyabb havidíjas csomagok esetén sem kell kompromisszumot kötni a hanghívások és a mobilnetezés között, hiszen a Vodafone Pass csomaggal korlátlanul használhatók a legnépszerűbb közösségi applikációk is. Az így rendelkezésre álló végtelen adattenger temérdek lehetőséget kínál, azonban mindezek mellett akadhatnak veszélyei is.

A Vodafone szerint kiemelten fontos, hogy a korlátlanság világában a Z generáció és mindazok, akik a mobiljukkal fekszenek és kelnek, választ kapjanak olyan kérdésekre, mint például. hogy hogyan lehet kihasználni a korlátlanság mögött rejtőző lehetőségeket, vagy miként teremthető egyensúly a digitális és a valós életünk között.

Hirdetés

"A gyerekeket minden hatás torzítja valamilyen szinten, a kérdés az, mennyire. Egyáltalán nem biztos, hogy negatívan fog lecsapódni, ha valaki egészen fiatalon kerül a digitális világba, de ebben a szülőnek és a környezetnek is jelentős szerepe van" - mondta el Steigervald Krisztián generációkutató, a #HashtagFestival #Trendszakértők kerekasztal beszélgetés szekciójában.

Ugyanakkor számos kiaknázatlan lehetőséget is kínál napjaink korlátlan adatforgalma, ahogyan Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója rávilágított "a negatív hatások mellett ott a lehetőség is a folyamatos online jelenlétben, hiszen a fizikai határok elmosódnak, ezáltal a baráti körök kiterjedtebbek és ez egy olyan óriási pozitívum, amit éppen a korlátlan jelenlét tesz lehetővé." Csanda Gergely, a PlayIT ügyvezetője szerint az oktatás szerepe kulcsfontosságú a digitális fejlődéshez. "Az oktatás feladata lenne, hogy a gyerekek biztonságát segítse, legyen szó tartalomfogyasztásról, vagy digitális identitásról."

Sok más pozitív hozadéka mellett pedig üzleti előny is kovácsolható a közösségi médiából - derült ki a #Sikeres vállalkozások kerekasztal beszélgetésén, melyen Lenkey Ákos BP Shop alapító, a Trollfoci szerkesztői, valamint Susánszky Ádám, a Zing Burger vezetője voltak a résztvevők. "Egyértelmű volt számunkra, hogy a fiatal generációt csak online lehet hitelesen megszólítani, mi tudatosan csak ezen a platformon vagyunk jelen. Ezzel közvetlenebb kapcsolatot alakítottunk ki, de úgy, hogy folyamatosan szem előtt tartjuk, hogy ne másszunk bele a fogyasztók arcába és persze önazonosak maradjunk" - mondta el Lenkey Ákos, a BP Shop alapítója.

Ügyfélszolgálati változás!
--
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.