-

Botrányosan magas a Windows 10 frissítések hibaaránya

|

Egy fogyasztói csoport felmérése szerint minden második felhasználó találkozott valamilyen hibával a frissítés után.

Hirdetés

A Which? fogyasztó csoport felmérése szerint a Windows 10 felhasználók nem kevesebb, mint fele találkozott valamilyen hibával az operációs rendszerben.

A válaszolók 21 százaléka arra panaszkodott, hogy egyes alkalmazások rosszul működtek a frissítést követően, 16 százaléknál pedig valamilyen hardver, például nyomtató vagy hangszóró vált működésképtelenné.

De más hibák is szép számmal akadtak: az e-mail fiókok nem szinkronizálódtak többé, személyes fájlok elvesztek, illetve lelassult, vagy teljesen lebénult a PC.

A Which? arra szólítja fel a Microsoftot, hogy fizessen kártérítést azoknak, akik a Windows 10 hibái miatt veszteséget szenvedtek el.

A szervezet már felvette a kapcsolatot a Microsofttal, és a cég állítólag azt válaszolta, hogy fontolóra veszi a javaslatokat.

A fogyasztói érdekvédelmi szervezet szerint a fogyasztók jogai előírják, hogy a fejlesztő megfelelő minőségű frissítésekről gondoskodjon a számukra, és hogy szabadon eldönthessék, elfogadják, vagy visszautasítják a frissítést.

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.