Hirdetés
. Hirdetés

CRM-et az autósoknak!

|

Korszerűsíti ügyfélszolgálati rendszerét a Magyar Autóklub. A szervezet mySAP CRM-re vált.

Hirdetés

A projekt lényege, hogy alapjaiban megújítsa a Magyar Autóklub ügyfélszolgálati rendszerét, annak működését - fejtette ki Fárizs Péter, a rendszert kiépítő HostLogic Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója.

A 188-as számon hívható Sárga Angyal szolgálat már jóideje nem csupán a klubtagok igényeit teljesíti, hanem számos gépjármű-márka assistance szolgáltatását is ellátja az ország területén. Az igények így megnövekedtek, és mára az Autóklub kinőtte régebbi, egyedi fejlesztésű rendszerét.

A megújuláshoz - több más megoldás közül - a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetnek értékesítést támogató és marketingmunkát automatizáló modulokat is. Hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.