Hirdetés

Egyre több Kínában az okostévé

|

Az eladott televízióknak már tavaly közel a fele okostévé volt Kínában.

Sokak szerint Kína talán kihagyta azt a pontot, amikor továbbra is fejlődő piacnak kellene tekinteni. Ennek ellenére még mindig összehasonlítási alapnak számít sok helyzetben a magas lélekszámú lakossága miatt. Ez az egyik oka annak, hogy ez eladásokat is mindig figyelemmel követik a régióban.

Ezúttal a televíziók piacáról érkeztek friss adatok. A Digitimes információi szerint már 2012-ben is jellemző volt, hogy a síkképernyős tévék között nagyon sok esetben okostelevízió mellett döntöttek a felhasználók.

Valójában az összes tévé 37 százaléka volt olyan, amelybe integrált processzor és szoftver került olyan feladatok elvégzésére, amelyeket normál esetben PC-n teljesítünk. Ilyen például a webes streaming, a böngészés és a közösségi oldalak használata. Idén ez az arány további növekedésnek indul, és az Ultra HD-s készülékek is megjelennek a piacon.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.