Hirdetés

Facebook: Magyarországról is elérhető a szponzorált hírek

|

A Facebook új hirdetési formátuma, a ?szponzorált hír? már Magyarországról is elérhető a hirdetők számára. Az új hirdetési formátumot múlt héten mutatták be Dublinban az első ?Facebook Key Clients Summit? rendezvényen.

Hirdetés

A "szponzorált hír" szolgáltatás magyarországi bevezetéséről a Facebookot itthon és Dél-Kelet Európában képviselő Thinkdigital online sales house tájékoztatta szerkesztőségünket. Mint elmondták, a szponzorált hír lényege, hogy az minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva.


 "Az éves Key Client Summit rendezvény legfontosabb tanulsága, hogy egyre jobban szükséges a marketingkommunikációt a fogyasztók és ismerőseik, online aktivitásaik és érdeklődéseik köré szervezni. A szponzorált hír formátum egyedülálló válasz erre a marketingkommunikációs kihívásra" - mondta el Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital görög alapítója és nemzetközi ügyvezető igazgatója.

A cég arról is tájékoztatást adott, hogy a Facebook Magyarországon idén januárban már 2,7 millió aktív felhasználóval rendelkezett.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.