Hirdetés
. Hirdetés

Integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden

|

A Magyar Telekom új call centerében 270 operátor szolgálja majd ki a cég partnereit - közölte az MT lakossági ügyfélszolgálati igazgatója.

Hirdetés

Az új hívásközpontban a cég mindhárom - vezetékes, mobil és szélessávú internetes - üzletágának partnereit kiszolgálják. A telephely 60-70 operátori munkahellyel indult, és más hívásközpontokban felszabaduló álláshelyekkel 270-re bővül majd - közölte Hantzmann Ferenc, az MT lakossági ügyfélszolgálati igazgatója. A hívásközpontban dolgozók 60 százaléka felsőfokú végzetséggel rendelkezik, és követelmény a magyar mellett legalább egy európai nyelv ismerete is. Az MT választása azért esett Szegedre, mert az egyetemi városban rendelkezésre áll a megfelelően képzett munkaerő - mondta Hantzmann Ferenc. A központ 2400 négyzetméteres területét az MT bérli az ingatlant kivitelező és üzemeltetető Real Hungary Zrt.-től.

Az ügyfelektől érkező hívásokat a cég a fővárosban, Szegeden, Sopronban és Nyíregyházán működő hívásközpontjai között az aktuális terheltség, valamint az operátorok szakismerete és nyelvtudása alapján egy számítógépes rendszer osztja el.

Az új call centerben elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik a T-Mobile, a T-Com és a T-Online szolgáltatásokról megfelelő ismeretekkel rendelkeznek. A központ munkatársai az ügyfeleknek például műszaki segítséget nyújtanak, segítik a kezelői szolgáltatásokat, illetve adminisztratív ügyekben is támogatják őket.

Az MT az ügylet pénzügyi részleteiről nem nyilatkozott.


Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.