Hirdetés

Japánban a szociális hálózatokat használnák katasztrófa idején

|

A mentőszolgálatok magukévá teszik az új közösségi médiatechnológiát, hogy katasztrófák esetén könnyebben jussanak információhoz, küldjenek ki riasztásokat és fogadják a beszámolókat a katasztrófák helyszínéről.

Hirdetés

Japánban komolyan fontolgatják, hogy igénybe veszik a közösségi hálózatokat abban az esetben, ha a tradicionális kommunikációs hálózatok összeomlanának. A japán tűz- és katasztrófakezelési ügynökség máris tartott egy panelbeszélgetést, amelyen részt vettek a nagy kommunikációs szolgáltatók képviselői is.

A Twitter, a Yahoo, a Mixi és az NHN szakértői és különféle kormányhivatalok és mentőszervezetek szakértői vitatták meg többek között a közösségi média felhasználási lehetőségeit. A beszélgetést az inspirálta, hogy a legutóbbi cunami idején az internet maradt szinte az egyetlen használható kommunikációs eszköz, s olyan kezdeményezések segítették a rendezett élet helyreállítását, mint a Google Person Finder (személykereső).

Annyi már jelenleg is látszik, hogy a rendszert nem lehet gyorsan bevezetni, de a Twitteren máris terjednek az ötletek, hogy a szolgáltatást hogyan lehetne felhasználni olyan célokra, amelyek érdekében remélhetőleg soha nem lesz szükség egyetlen tweet elküldésére sem.

Ügyfélszolgálati változás!
--
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.