Kollaborációs megoldások b4b modellben

|

Az ügyfél igényeinek megismerését követően készül el az egyedi, saját fejlesztésű interaktív vizuálkollaborációs megoldás, az LSK Meeting Display interaktív kijelző.

Hirdetés

A világpiacon is unikumnak számít az egymástól távol lévő emberek és eszközök együttműködését segítő komplex megoldás, mondja Leveli András, az LSK Hungária Kft. üzlet- és termékfejlesztési igazgatója.           

Hirdetés

Computerworld: Milyen volt a fogadókészség 2018-ban az interaktív vizuálkollaborációs vállalati megoldások iránt a hazai piacon?           

Leveli András: A 2018-as év egyértelműen a legsikeresebb évünk a megoldás piaci bevezetése óta, ezen a területen mintegy 65 százalékos növekedést értünk el 2017-hez képest. Ügyfeleink mostanra 15 iparági területről érkeznek, és idén először jelentek meg vásárlóként a bankszektor és a mezőgazdaság képviselői. A gyártóiparból fokozott érdeklődést tanúsított megoldásaink iránt a műanyagipar, de kormányzati háttérszervezetek és felsőoktatási intézmények is voltak megrendelőink között.           

CW: Jellemzően hogyan talál egymásra az ügyfél és az interaktív kollaborációs rendszer?           

Hirdetés

LA: Ügyfeleink jellemzően személyes bemutatókon vagy konferenciákon ismerkednek meg megoldásainkkal. Azonban b2b értékesítés helyett mi b4b modellben gondolkozunk. Ennek lényege, hogy nem az általunk kitalált és fejlesztett terméket próbáljuk meg értékesíteni, hanem először felmérjük az ügyféligényt, majd a potenciális megrendelővel közösen tanulmányozzuk át a teljes kollaborációs ökoszisztémát. Az ügyfél ez után eldöntheti, hogy pontosan mire van szüksége, mit tart fontosnak. Végezetül az egyes elemekből összeállítunk egy olyan egyedi rendszert, amely az ügyfél adott problémáját teljes mértékben megoldja. A csomagnak minden esetben része a helyszíni telepítés, valamint a személyes tréning.

Leveli András, az LSK Hungária Kft. üzlet- és termékfejlesztési igazgatója           

CW: Csak a hazai piacban gondolkoznak, vagy vannak exportterveik is?           

Hirdetés

LA: Fejben már régóta foglalkozunk a külföldi értékesítés lehetőségével, és pont ezen apropóból látogattunk el Spanyolországba, Dubaiba és Németországba az elmúlt években: megszondáztuk a piacok fogadókészségét, és nagyon jó tapasztalatokkal tértünk haza. Az általunk megalkotott vállalati kollaborációs hardver-szoftver-szolgáltatás csomag még ezekben az országokban is kuriózumnak számít, és nem nagyon találkoztunk olyannal, aki saját maga alkotja a koncepciót, tartja kézben a szoftverfejlesztést Windows és Android platformokra, biztosítja a professzionális szolgáltatásokat, és alakítja a teljes ökoszisztémát az ügyfelek egyedi igényei alapján. Azt már látjuk, hogy rengeteg lehetőség van a világpiacon, de szervezetileg jelenleg nem vagyunk felkészülve a sikeres külföldi terjeszkedésre.

CW: Milyen irányban fejlesztették megoldásaikat 2018-ban?           

LA: A 2018-as év nagyon termékeny volt a fejlesztés szempontjából. Idén született meg az interaktív kollaborációs ökoszisztéma, amely az interaktív kijelzőn felül több saját fejlesztésű termékből épül össze. Ilyen például az LSK SpaceTime interaktív teremfoglalási rendszerünk, amely iránt a potenciális ügyfelek már most nagy érdeklődést mutatnak. Emellett az LSK smart Cockpit érintőképernyős teremvezérlő rendszerünk fejlesztése is a napokban fejeződött be.           

Hirdetés

CW: Merre mennek tovább 2019-ben?           

LA: Egyértelműen az interaktív kollaborációs ökoszisztéma továbbfejlesztése áll a fókuszban. Az LSK Meeting Display esetén például a gesztusvezérlés továbbfejlesztésére helyezzük a hangsúlyt. Olyan új lehetőségek fognak megjelenni, mint a jegyzetelés közben az automatikus törlés tenyérrel funkció, amely pontosan úgy működik, mint a törlés a hagyományos krétás táblán. Többek között ezzel is szeretnénk még egyszerűbbé, ösztönösebbé és élményszerűbbé tenni a használatot.           

CW: Ha egy potenciális ügyfél hezitál, milyen érveket vonultatnak fel az interaktív vizuálkollaborációs megoldás mellett?

Hirdetés

LA: Hozzánk már jellemzően olyan cégek fordulnak, amelyek eleve érdeklődnek az interaktivitás iránt. Mára kizárólag a beérkezett megkereséseket kezeljük; ezek vagy telefonon érkeznek, vagy konferenciákon találkozunk a leendő ügyfelekkel. Nálunk az értékesítési folyamat szerves részét képezi a személyes bemutató, amely az esetek 90 százalékában meg is valósul. Meggyőzni tehát nem nagyon kell a vállalatokat, arra viszont nagy szükség van, hogy a víziónk bemutatását követően beszélgessünk a lehetőségekről. Az ilyen közös ötletelések során az ökoszisztéma egyediségére világítunk rá, az ügyfél igényeinek messzemenő kiszolgálása mellett. Fejlesztőként, gyártóként és forgalmazóként úgy tudjuk alakítani a hardver-, a szoftver- és a szolgáltatási komponenseket, hogy nincsenek korlátok; az ökoszisztéma minden egyes komponense átjárható és egyedileg fejleszthető. Az alapkonfigurációs szolgáltatási csomagban elérhető három év helyszíni és cseregarancia, illetve az azonnali szállítás raktárkészletről is meggyőző érv a megoldásainkat választó ügyfelek számára.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.