Hirdetés
. Hirdetés

Kolumbiával üzletel az ETARGET

|

Egy magyar internetes vállalkozó viszi az új internetes megoldást a dél-amerikai országba.

Hirdetés

A Google regionális konkurense Dél-Amerikában próbálkozik hirdetési rendszerének bevezetésével. A most kiadott sajtóközlemény szerint az ETARGET új piacok, új lehetőségek felderítésére szánta el magát. A vállalkozás szerint a növekedésnek több lehetséges módja is van, ezért most az ETARGET hirdetési rendszer új, licensz alapú koncepciót tesztel, amellyel az Európán túli piacok felé nyit.

A tartalomérzékeny reklámhálózat ezzel a megoldással elsőként a Kolumbiában tűnik fel. "Partnerünknek biztosítottuk a rendszer használati jogát,  a márka használatát, műszaki hátteret és a know-how-t. "

A cég kolumbiai partnere egy Magyarországról származó tapasztalt internetes vállalkozó. "Ez az együttműködés az ETARGET számára egy fontos kísérlet, amely ha sikeres lesz, folytatni fogjuk ezt a fajta terjeszkedést." mondta Marcel Vašš, a cég ügyvezető igazgatója.

Az ETARGET Kolumbia önálló cégként működik majd, és az "európai" anyacég pénzügyileg nem támogatja. "Támogatásunk kizárólag a technológia területére és a know-how-ra vonatkozik." - tette hozzá Marcel Vašš. A szolgáltatás Európában a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában, Lengyelországban, Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Szerbiában és Horvátországban van jelen.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.