Hirdetés
. Hirdetés

Magyar siker a Google pályázatán

|

47 ország 1650 indulója közül az első három között végzett a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának csapata. Videó.

Hirdetés

A Google által meghirdetett Online Marketing Challenge-en résztvevő diákok 200 dolláros Adwords kuponok segítségével szervezhették meg egy szabadon választott kisvállalkozás online kampányát. A sikeres hazai csapat által kiszemelt számítógépkölcsönző és használtgép-értékesítő cég, a PCRent.hu oldalaira irányított felhasználók milliós üzletet hoztak a mintegy 22 ezer forintnyi marketingkampány eredményeként.

Az összetett verseny győztese a Nyugat-Ausztráliai Egyetem csapata lett, amely egy perth-i falmászó terem, a Hangout kampányát vitték sikerre. Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem fiataljai teljesítettek a legjobban, akik egy svájci utazási iroda, az Aaretal Reisen netes forgalmát lendítették fel. Az amerikai régi győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem hallgatói voltak, akik egy Pennsylvaniával foglalkozó turisztikai oldalra csábították a látogatókat.

Tekintse meg a sajtótájékoztatón készült videónkat!

A Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának csapatát oktatójuk, Demjanovich Nebojsa segítette, aki kérdésünkre elmondta: a sikert annak tulajdonítja, hogy a csapat tagjai előtt nem volt ismeretlen terület az online marketing, hiszen a diákok ilyen irányú tudásukat az iskolában - Magyarországon egyedülálló módon - mind elméleti, mind gyakorlati képzésben alapozhatják meg.

Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője szerint a verseny bebizonyította, hogy a keresőmarketing területén nem feltétlenül a befektethető pénzösszegektől, a cégmérettől, vagy a bejáratott brandektől függ a siker, hanem a relevanciától és a hozzáértő hirdetésmenedzseléstől. Az interneten azonnal ellenőrizhető kampányok sikerét mutatja, hogy a versenyben befektetett összeg sokszorosát hozta vissza a jól tervezett AdWords kampány.

A Google Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős termékmenedzsere, Lee Hunter elmondta: "A korábbi években a világ különböző részein tanuló diákoktól olyan véleményeket hallottunk, hogy milyen hasznos lenne, ha egy gyakorlati tapasztalatokat nyújtó marketingversenyen próbálhatnák ki az elméletben megtanultakat. Az Online Marketing Challenge-et azért hoztuk létre, hogy kitöltsük ezt a tátongó űrt. Eredetileg úgy terveztük, hogy körülbelül 200 csapat fog részt venni a versenyen, ehhez képest nagyon meglepődtünk, amikor kiderült, hogy 47 ország 1650 csapatának 8500 diákja fog megküzdeni egymással. Az a tény, hogy a csapatok többsége mindössze három hét alatt jelentősen fel tudta lendíteni egy helyi kisvállalkozás internetes látogatottságát, azt mutatja, hogy az AdWords különösen hasznos lehet a világ bármely részén működő, milliós marketingbüdzsével nem rendelkező vállalkozásoknak."
Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.