Hirdetés
. Hirdetés

Meglódult a Google+

|

A Google+ közösségi háló most június végén vált egy évessé. Az oldal felhasználói létszáma drasztikusan megugrott az elmúlt 6-7 hónapban a comScore szerint.

Hirdetés

google-plus-features
google-plus-features

A ComScore állítása szerint a Google+ teljes látogatottsága az USA-ban 2011 novemberében 15,2 millió volt, ami idén júniusra 27,7 millióra ugrott, ami 82%-os növekedést jelent. Világszerte a Google+ látogatóinak száma 66,7 millióról 110,7 millióra növekedett ugyan annyi idő alatt, mint az USA-ban, és ez 66%-os növekedésnek felel meg – közölte a comScore.

„Ez lenyűgöző.” - mondta Zeus Kerravala, elemző a ZK Research-től - „Úgy gondolom, van még hely egy alternatív közösségi háló számára.”

A Google közösségi hálójának az elmúlt egy hónap több jó hírrel is szolgált. Az Amerikai Felhasználói Elégedettségi Index nyilvánosságra hozott egy felmérést, miszerint a Facebook felhasználói elégedettsége 8%-ot csökkent az elmúlt évben, ami egy 100 pontos skálán 61 pontnak felel meg, míg a Google+ első alkalommal történő megjelenése a felmérésben 78 pontot ért el.

Kerravala megjegyezte, hogy a Facebook lehet, hogy a világ legnagyobb közösségi hálója több mint 900 millió felhasználóval világszerte, de az oldal jelentős ütéseket kapott nemrégiben. Először is, a Facebook részvénykibocsátása elbukott, ahogy a gyártók és a pénzügyi elemzők gondolták. Mialatt a cég részvényei 38 dolláron nyitottak, úgy várták, hogy 50-60 dollárra is felmegy majd az ára sőt, akár még 90 dollárra is. Ez nem történt meg, mivel 2:30-kor Keleti Idő szerint hétfőn a Facebook részvényei 23,30 dollár körül voltak.

Előző héten, mialatt a Facebook első negyedévi jövedelmét hívta le, a cég 157 millió dolláros veszteséget jelentett be, ami a június 30-án véget ért negyedévre vonatkozik. Viszont, 32%-al növelte bevételét az első bevételi jelentésében, 1,18 milliárdot hozva, ami felülmúlta az elemzők elvárásait.

Vegyes pénzügyi eredményekkel és a vártnál rosszabb tőzsdére vitellel, a Facebook vesztett ragyogásából, ezáltal szabad utat adott a versenytársaknak, mondta Kerravala.

„Az emberek kipróbálják a Google+-t, ami közvetlen fenyegetést jelent a Facebook számára.” - tette hozzá - ”Lehet egy kevés alternatív menő faktor is. Mialatt tömegek használják a Facebookot, néhányan inkább a Google+ felé fordulnak egy kis változatosság végett. Ki szeretne egy olyan közösségi hálót, ahol a szülők és kistestvérek is jelen vannak?”

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.