Mindkét fél számára logikus lépés a megállapodás az ígéretes jövő felé: az Invitel folyamatosan erősíti az infrastruktúra-szolgáltatás feletti infokommunikációs kompetenciáit és ügyfélkörét, az Oriana pedig maradni akar annál, amihez ért: a fejlesztésnél, s a terjeszkedést, a piaci elterjedést partneri hálózaton keresztül tervezi véghezvinni.
Kovács Péter, az Oriana alapítója és vezetője kifejtette, hogy alkalmazásfejlesztő platformjuk megálmodásakor azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy az új környezet ne tudjon semmit, de legyen képes mindenre. Az Oriana platformjának segítségével testreszabott üzleti alkalmazásokat lehet gyorsan kimunkálni, mégpedig azért, mert a már meglévő, a cég által alkalmazásmintáknak nevezett elemek összeillesztésével gyorsan el lehet jutni a prototípushoz, majd a megoldáshoz.
Az Oriana utóbbi három évben elért évi átlagos 150%-os árbevétel-növekedése azt bizonyítja, hogy olyan megoldást kínál, amelyre van igény piacon. Az idén 650 millió forintos forgalmat tervező vállalat e növekedést saját finanszírozással, külső befektető vagy támogató bevonása nélkül érte el.

Bejelentették, hogy elkészült az Oriana platformjának, az Effector Studio-nak legújabb, 2.0-s változata, amely közelebb hozza az alkalmazásfejlesztést az üzleti tanácsadókhoz, képessé téve őket arra, hogy az ügyfél üzleti igényeinek az ismeretében elkészíthessék a megoldást nyújtó alkalmazás prototípusát. E bejelentés mutatja azt az irányt, amerre elindult az Oriana: olyan platformot fejleszt, amelynek használatához az üzlethez és nem a programozáshoz kell majd érteni.
Elhangzott, hogy az Oriana és az Invitel most bejelentett együttműködése egyik fél számára sem exkluzív.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!