Reklámmentes böngészést ígér a Firefox

|

A böngésző fejlesztője együttműködésre készül egy olyan szolgáltatással, amely előfizetési díj fejében megszabadít a hirdetésektől.

Hirdetés

A Firefox böngésző fejlesztője, a Mozilla egy olyan szolgáltatással készül együttműködni, amely havi előfizetési díj fejében hirdetésmentes hozzáférést biztosít számos kiadványhoz.

A  Scroll nevű startup az újfajta üzleti modell segítségével több bevételhez juttatná a kiadókat, mint amennyit a hagyományos hirdetési formák jövedelmeznek. A startup öt dolláros előfizetési díjat tervez az egészen speciális anyagokon kívül szinte bármihez.

Hirdetés

A  szolgáltatás tesztelésében csaknem harminc médiacég vesz részt, köztük olyan nagy nevek, mint a New York Time, The Atlantic, a USA Today és a BuzzFeed.

A Scroll 2018 végén kezdett tárgyalásokba a Mozillával, amely egyelőre nem árult el részleteket az együttműködés formáját illetően, csupán annyit közölt egy blogposztban, hogy fontosnak tartja a profitábilis ökoszisztéma kialakítását, az online hirdetési rendszer hibáinak feltárását, valamint azt , hogy a kiadók a jelenleginél több bevételhez jussanak.

Mindez arra utal, hogy a fejlesztő valóban hajlik az együttműködésre a startupppal.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
X

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.