Hirdetés

Trükkös hirdetések a Facebooktól

|

Kiszivárgott dokumentumok szerint a közösségi oldal az eddigieknél is agresszívabb marketingeszközökkel váltja fel megszokott hirdetési megoldásait. Az új prémium reklámokat a jövő héten esedékes Facebook Marketing Conference-en mutatják be.

Hirdetés

Sheryl Sandberg, a Facebook COO-ja

A ZDNet cikke szerint a Facebook új, minden eddiginél hatékonyabb hirdetési eszközöket mutat be február 29-én, első marketingeseknek szánt konferenciáján, a New York-i American Museum of Natural History-ban megrendezésre kerülő Facebook Marketing Conference-en (fMC). Az eseményen számos prominens, így Sheryl Sandberg, a Facebook operatív igazgatója, Chris Cox termékfejlesztésért felelős alelnök és David Fischer, a hirdetési osztály feje is részt vesz.

A portál a GigaOm birtokába jutott dokumentumokra hivatkozva azt írja, hogy a cég teljesen megújítja prémium hirdetési csomagját. Iparági pletykafészkek már hetek óta arról sutyorognak, hogy hamarosan startol a hirdetőknek szánt Timeline for Pages szolgáltatás és egy mobil hirdetési platform. Most újabb információk láttak napvilágot; a jól tájékozott kibicek szerint a cég heteken belül számos új hirdetési megoldást vezet be.

A Facebook negyven százalékkal nagyobb találati arányt, nyolcvan százalékos hatékonyság-növekedést, tizenhat százalékkal több rajongót és szignifikáns vásárlókedv-erősödést ígér. A kiszivárgott információk szerint lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy bármilyen, a Facebook-oldalukon publikált tartalomból reklámot fabrikáljanak. Ami valóban nagy hatékonyságnövekedést jelentene: most csak a rajongók láthatják a márkaoldalakon közzétett tartalmakat, ám az új rendszer bevezetésével gyakorlatilag bármelyik felhasználó targetálhatóvá válna. Tehát számíthatunk rá, hogy egyre több kéretlen hirdetés jelenik majd meg kedvenc hírfolyamunkban.

Hirdetés

Az új prémium hirdetések a következő lehetőségeket kínálják:

Bejegyzések közzététele az oldalon: a felhasználók összesen hatféle tartalmat, köztük szöveges státuszfrissítéseket, fotókat, videóanyagokat, linkeket, kérdőíveket és eseményeket publikálhatnak.

Bejegyzések promótálása hirdetésként: bármely, az oldalon megjelenő tartalom hirdetéssé konvertálható. A javított prémium hirdetésekkel bármelyik Facebook-felhasználó közvetlenül elérhetővé válik; a megrendelők valamennyi elérhető targetálási funkciót használhatják.

Kibővített közösségi szolgáltatások: ha olyan felhasználó olvassa a hirdetéseket, akinek vannak barátai a megrendelő rajongói között, a Facebook automatikusan, extra költségek felszámítása nélkül közösségi tartalmakkal egészíti ki a hirdetést.

Hirdetés

Továbbfejlesztett interaktivitás: a hirdetéseket olvasó rajongók egy, a reklámhoz kapcsolódó interfész segítségével közvetlenül lájkolhatják és kommentálhatják a megjelenő tartalmakat.

A hírek szerint a Facebook új hirdetési eszközeinek élesítésével egy időben számos megszokott szolgáltatás, így a Premium Like, a Premium Event, a Video Comment és a Premium Roll is „lekerül a műsorról”. A Premium Standard és a Marketplace hirdetések továbbra is elérhetők lesznek.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.