Hirdetés

Trükkös hirdetések a Facebooktól

|

Kiszivárgott dokumentumok szerint a közösségi oldal az eddigieknél is agresszívabb marketingeszközökkel váltja fel megszokott hirdetési megoldásait. Az új prémium reklámokat a jövő héten esedékes Facebook Marketing Conference-en mutatják be.

Hirdetés

Sheryl Sandberg, a Facebook COO-ja

A ZDNet cikke szerint a Facebook új, minden eddiginél hatékonyabb hirdetési eszközöket mutat be február 29-én, első marketingeseknek szánt konferenciáján, a New York-i American Museum of Natural History-ban megrendezésre kerülő Facebook Marketing Conference-en (fMC). Az eseményen számos prominens, így Sheryl Sandberg, a Facebook operatív igazgatója, Chris Cox termékfejlesztésért felelős alelnök és David Fischer, a hirdetési osztály feje is részt vesz.

A portál a GigaOm birtokába jutott dokumentumokra hivatkozva azt írja, hogy a cég teljesen megújítja prémium hirdetési csomagját. Iparági pletykafészkek már hetek óta arról sutyorognak, hogy hamarosan startol a hirdetőknek szánt Timeline for Pages szolgáltatás és egy mobil hirdetési platform. Most újabb információk láttak napvilágot; a jól tájékozott kibicek szerint a cég heteken belül számos új hirdetési megoldást vezet be.

A Facebook negyven százalékkal nagyobb találati arányt, nyolcvan százalékos hatékonyság-növekedést, tizenhat százalékkal több rajongót és szignifikáns vásárlókedv-erősödést ígér. A kiszivárgott információk szerint lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy bármilyen, a Facebook-oldalukon publikált tartalomból reklámot fabrikáljanak. Ami valóban nagy hatékonyságnövekedést jelentene: most csak a rajongók láthatják a márkaoldalakon közzétett tartalmakat, ám az új rendszer bevezetésével gyakorlatilag bármelyik felhasználó targetálhatóvá válna. Tehát számíthatunk rá, hogy egyre több kéretlen hirdetés jelenik majd meg kedvenc hírfolyamunkban.

Az új prémium hirdetések a következő lehetőségeket kínálják:

Bejegyzések közzététele az oldalon: a felhasználók összesen hatféle tartalmat, köztük szöveges státuszfrissítéseket, fotókat, videóanyagokat, linkeket, kérdőíveket és eseményeket publikálhatnak.

Bejegyzések promótálása hirdetésként: bármely, az oldalon megjelenő tartalom hirdetéssé konvertálható. A javított prémium hirdetésekkel bármelyik Facebook-felhasználó közvetlenül elérhetővé válik; a megrendelők valamennyi elérhető targetálási funkciót használhatják.

Kibővített közösségi szolgáltatások: ha olyan felhasználó olvassa a hirdetéseket, akinek vannak barátai a megrendelő rajongói között, a Facebook automatikusan, extra költségek felszámítása nélkül közösségi tartalmakkal egészíti ki a hirdetést.

Továbbfejlesztett interaktivitás: a hirdetéseket olvasó rajongók egy, a reklámhoz kapcsolódó interfész segítségével közvetlenül lájkolhatják és kommentálhatják a megjelenő tartalmakat.

A hírek szerint a Facebook új hirdetési eszközeinek élesítésével egy időben számos megszokott szolgáltatás, így a Premium Like, a Premium Event, a Video Comment és a Premium Roll is „lekerül a műsorról”. A Premium Standard és a Marketplace hirdetések továbbra is elérhetők lesznek.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.