Hirdetés
. Hirdetés

Valós idejű elemzés

|

Nyelv-független, valós idejű telefonbeszélgetés-rendszerező programot mutatott be a Nextent Informatikai Zrt.

Hirdetés

A Nextent CLICLA (client classification by calls) nevű fejlesztésének fő célkitűzése egy olyan újszerű technológia kidolgozása, mely ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alapján az ügyfeleket osztályozza, klaszterekbe sorolja.

Ez az osztályozás több aspektus - többek között életkor vagy fizetési megbízhatóság - alapján is történhet. Az alkalmazásnak köszönhetően egyebek mellett növelhető az ügyfél-elégedettség és -megtartás, valamint lényegesen hatékonyabban célozható a cég által tervezett bármely marketingtevékenység.

nexent
nexent

A klaszterezés gépi tanulással történik, a beszélgetések több szempontú feldolgozása alapján, aminek feladata kinyerni és számszerűsíteni a különböző beszéddinamikai jellemzőket. Jelentős újdonság az eddig feltáratlan területnek számító, valós idejű információkinyerés, amely során az elemzésnél a “jelen” válik elemzendővé, hiszen az elkövetkezendő beszélgetés, azaz a “jövő” még hiányzik. Csupán az elhangzott beszélgetés, azaz a “múlt” használható az elemzéshez.

A legújabb fejlesztés 2012 végén indult, az első prototípus várhatóan 2014 első negyedévében kerülhet az ügyfelekhez.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.