Hirdetés
. Hirdetés

Az FC Bayern az Adobe-val újradefiniálja a szurkolói élményt

|

Az FC Bayern a világ egyik legnagyobb múltú és legsikeresebb futballklubja. A gyorsan növekvő globális rajongótáborral (több mint 33 millió Instagram-követőjük van) a klub következetesen törekszik arra, hogy a szurkolókat új módon kapcsolja össze a klubbal.

Hirdetés

Annak érdekében, hogy a klub új személyre szabott - online és offline - élményeket nyújtson a jelenlegi és jövőbeli szurkolók millióinak világszerte, és eközben nagyobb hatékonyságot és fenntarthatóbb üzleti gyakorlatot érjen el, az FC Bayern az Adobe-val kezdett együttműködésbe a klub digitális átalakulása érdekében.

Az Adobe Experience Cloud, beleértve az Adobe ügyféladat-platformját is, segíteni fogja a Baryernt a szurkolói profilok létrehozásában, hogy jobban megértse, hogyan kapcsolódnak a drukkerek a márkához, akik abban is támogatást kapnak, hogy személyesebb kapcsolatot alakíthassanak ki kedvenc csapatukkal. Ez azt jelenti, hogy a szurkolók javuló teljes meccsnapi élményt fognak kapni, és a szurkolók számára valós idejű értesítések válnak elérhetővé, beleértve az árusítási kedvezményeket, a videótartalmakat és az utolsó pillanatban elérhető jegyeket.

A platformokon, csatornákon és eszközökön elérhető digitális élményekkel az FC Bayern szurkolói nem maradnak le egyetlen pillanatról sem, akár az arénában, akár útközben, akár otthonuk kényelmében vannak. Ha például gólt lő a csapat, a szurkolók az általuk preferált csatornán valós időben kapják meg a pillanatot ünneplő tartalmakat, valamint a mérkőzés utáni videókommentárokat és a legfontosabb pillanatokat.

Hirdetés

Az FC Bayern az Adobe Document Cloudot, köztük az Adobe Acrobat Signt is használni fogja a szurkolókkal, alkalmazottakkal és partnerekkel való együttműködés digitalizálására. A Document Cloud segítségével az olyan tevékenységek, mint a tagsági szerződések megkötése vagy a játékosok szerződéseinek végrehajtása gyors és biztonságos lesz, miközben csökkenti a környezetterhelést.

Oliver Kahn, az FC Bayern vezérigazgatója elmondta: "Az FC Bayern mai szurkolója digitálisan tájékozott, és új módszerekre vágyik, hogy közelebb kerüljön klubunkhoz és játékosainkhoz, ezért célunk, hogy fenntartható és tartós interakciókat hozzunk létre, amelyek a meccsnapok izgalmát hozzák el szenvedélyes szurkolóink millióinak világszerte. Hosszú távú digitális stratégiába fektetünk, amelynek középpontjában az Adobe széleskörű vállalati alkalmazásai állnak, hogy elmélyítsük a szurkolóink kapcsolatát a klubbal, és hogy a szurkolók következő generációját hosszú évekre inspiráljuk."

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.