Hirdetés
. Hirdetés

A WC-papír az új marketingfelület!

|

Mit mondana a WC-papír, ha tudna beszélni?

Hirdetés

Annak ellenére, hogy a kínaiak már a 6. században használták a WC-papírt, az amerikaiak pedig a 1850-es években dobozolták és a huszadik század elejére már tekercselték, a WC-papír valójában nem változott sokat, csak puhább lett. De most egy amerikai startup Magyarországon fejleszti tovább ennek a tabuterméknek a funkcióját, mint egy testre szabható ajándéktárgyat és új gerillamarketing eszközt.

Hirdetés

A Swipee egy toalettpapír-nyomtató cég, amely egyedi megrendelésű tartalmat nyomtat 3 rétegű WC-papírra, még hozzá veszélytelen ételfesték tintával színesben, ajándék és reklám célokra. Aki céges, netán egyedi és vicces ajándékot keres, az a Swipee.io online felületén meg is tervezheti azt. Csak fel kell tölteni egy képet, megadni a kísérőszöveget és a Swipee design dobozban, akár házhoz szállítja az ajándéktekercset.

A jövőben reklámfelületként is lehet majd alkalmazni a WC-papírt, meglepve az embereket ott, ahol hosszabb ideig nézik a hirdetéseket, mintha egy magazint lapozgatnának a fotelben. Több felmérés szerint egy magazin hirdetést átlagosan csak 3 másodpercig néznek, mielőtt lapoznának. Azonban a Swipee kutatásai azt mutatja, hogy egy WC-papírra nyomtatott színes tartalmat legalább 10 másodpercig.

Íme néhány ötlet a WC-papírok egyedi nyomtatására a Swipee-val:

  • Javítani a cégen belüli kommunikációt a mellékhelyiségekben,
  • Vicces cégajándékokat kínálni,
  • Reklámozni egy rendezvényt és ösztönözni a regisztrációkat ráirányítva a QR kódok leolvasásaiból,
  • Áttekinthetőbbé tenni egy étlapot egy étteremben,
  • Meglepni egy barátot egy ünnep alkalmából,
  • Ösztönözni a gyerekek WC betanítását,
  • Elnézést kérni a szeretteinktől viccesen,
  • Hatékonyabban eljuttatni az önéletrajzodat a döntéshozók kezébe,
  • Megjegyezni vagy megtanulni oktató tartalmakat (szótár, vizsga képletek, viccek, …),
  • Egy titkos helyen értesíteni az embereket egyéb tabutémákról (magán higiénia, egészségügyi problémák,…)
  • Rá lehet nyomtatni az ellenségünk vagy a konkurenciánk képét,
  • Rá lehet nyomtatni kedvenc csapatunk vagy cégünk logóját,

És amit csak elbír a képzelet… és a papír…..

A WC-be ráadásul manapság már mobiltelefonnal járnak az emberek, ezáltal a QR kódok leolvasása kézre esik. Magyarán, ügyfelekké alakíthatók mind azok, akik ügyeiket egy cég, étterem, egyetem vagy egyéb mellékhelyiségeiben intézik -'from wipe to swipe'. Tehát a Swipee diszruptálja a hagyományos reklámozást: értékesíti a toaletteket mint marketing/kommunikáció felület!

"Tulajdonképpen egy naponta ismétlődő élettani folyamathoz kapcsolja az üzenetek átadását. Mondjuk ki - tényleg lehet sz*rból várat építeni! Éppen ezért is egy hatékonyan skálázható reklám felület, amit startupok is kihasználhatnak kommunikációra a potenciális ügyfeleikkel" - mondta lapunknak Sebastian Tamas, a RocketShepherd.com startup adatbázis vezérigazgatója a Swipee partnerségükről.

Rendeljen egyedi WC-papírt most! Írja be a 'rocketshepherd' kódot a 'megjegyzés' mezőbe rendeléskor, és 20% kedvezménnyel máris megtervezheti saját tekercseit november végéig!

Te is hagyjál nyomot a WC-papíron!

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.