Hirdetés

Bővül a Nokia repertoárja

|

A vállalat a Microsofttal a Live Search szolgáltatás integrálásáról, az Alcatellel pedig vállalati megoldások alkalmazásáról állapodott meg.

Hirdetés

A Nokia ma bejelentette megállapodását a Microsofttal, amely Live Search szolgáltatással egészíti ki a Mobile Search platformját. Az ügyfelek így a Live Search szolgáltatást közvetlenül Nokia Nseries multimédiás számítógépeikről vagy más kompatibilis Nokia S60 készülékeikről érhetik majd el. A Live Search 14 nyelven ad összetett internetes keresési eredményeket, ennek köszönhetően az ügyfelek menet közben is elérhetik az általuk leginkább keresett információkat és tartalmakat.

A Microsoft összetett keresési eredményeket sorakoztat fel, és gyors, egyszerű hozzáférést kínál többek között a részvényárfolyamokhoz, moziműsorokhoz, illetve az Encarta Instant Answers-en keresztül megtalálható további hétköznapi információkhoz. A Nokia Mobile Search szolgáltatással az ügyfelek gyorsabban megkapják keresési eredményeiket, mint egy böngészőn vagy egy internetes keresőoldalon, mivel sok esetben a keresés funkció közvetlenül a menüképernyőről is elérhető lesz.

A Mobile Search alkalmazás a megcélzott piacokon várhatóan a Nokia N80 Internet Edition, Nokia N73, Nokia N93, Nokia N70, Nokia N71, Nokia 6630, Nokia 6680 és Nokia 6681 standard csomagjainak részeként lesz kapható, és egyes Nokia S60 készülékekhez ingyenesen is letölthető a www.nokia.com/mobilesearch oldalról.

Ezzel párhuzamosan a Nokia az Alcatellel együtt beszámolt arról az együttműködésről, melynek eredményeképpen az Alcatel vállalati mobiltelefónia-kínálata a mobil munkaerő rendelkezésére áll a Nokia üzleti szintű Eseries készülékein. Az Intellisync Call Connect for Alcatel a Nokia egyik megoldása, amely a Nokia Eseries készülékeket az Alcatel IP kommunikációs szerverébe integrálja. Az együttműködés ismét alátámasztja a két vállalat elkötelezettségét az üzleti kommunikáció mobilizálása mellett.

Az Intellisync Call Connect for Alcatel az Alcatel OmniPCX Enterprise szolgáltatásaira és a Nokia Eseries erejére támaszkodik. A megoldással a népszerű asztali telefonos szolgáltatások a mobiltelefonon is a felhasználó rendelkezésére állnak. Az alkalmazottak például csak egyetlen munkahelyi számmal rendelkeznek majd, és meghatározhatják, mikor melyik készüléken kívánják a hívásokat fogadni. Ráadásul az irodai telefonok biztosította szolgáltatások: a konferencia-hívás, a visszahívás, és a név alapján történő tárcsázás az irodai környezeten belül a Nokia Eseries készülékeken is könnyedén elérhetők lesznek.

Míg az alkalmazottak a bárhonnan elvégezhető munka szabadságát élvezhetik, a vállalatok a munkavállalóik fokozott elérhetőségének, illetve a költségmegtakarításokból fakadó nyereségnövekedésnek örülhetnek. AZ IP telefónia-infrastruktúra révén a cégek kihasználhatják az Alcatel hívás-rútolási szolgáltatását, amellyel jelentősen csökkenthetők a külföldre irányuló mobiltelefonos hívások költségei, és jobban ellenőrzés alatt tarthatók a kommunikációs kiadások.

A megoldás még átláthatóbbá teszi a vállalat telefóniás költségstruktúráját, hiszen a költség-elszámolások áttekinthetővé válnak, így a vállalatok megtalálhatják telefonos rendszerük túlságosan költséges elemeit. A megoldás nyújtotta információ segíthet a vállalatnak a működése szempontjából leghatékonyabb telefonos rendszer megtervezésében és felépítésében.

Az új Intellisync Call Connect for Alcatel kínálat a Nokia Intellisync Mobile Suite programcsomagjának része. A Nokia üzleti portfoliója emellett a nagy teljesítményű Nokia Eseries készülékeket is magába foglalja. Ezek a készülékek az üzletembereket megnyerő, vonzó és egyszerűen használható formát olyan technológiákkal ötvözik, amelyek segítségével az informatikai osztályok hatékonyan kezelhetik a biztonsági beállításokat, a vállalati alkalmazásokat, a céges adatokat, valamint azokat szoftvereket, amelyek a mobilalkalmazásokat, többek között az e-mailt, és a vállalati hangforgalom- és készülékkezelést teszik lehetővé.

Az Alcatel OmniPCX Enterprise integrált, interaktív kommunikációs megoldás, amely az Alcatel Cellular Extension szoftver révén biztosítja az Intellisync Call Connect működését. Az Intellisync Call Connect for Alcatel jelenleg cellás hálózaton csatlakozik a vállalat házi alközpontjának (PBX) infrastruktúrájához, míg a közeljövőben lezajló fejlesztések révén a kétüzemmódos készülékekkel cellás és WiFi hálózatok támogatására egyaránt képes lesz.

A megoldás 2006 utolsó negyedévétől kezdve kapható az Alcatel és a Nokia forgalmazóknál.

Simon Péter

Ügyfélszolgálati változás!
--
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.