Hirdetés
. Hirdetés

Elkápráztat a Zoom

|

Több mint 328 millió dolláros bevételt ért a koronavírus-járvány hatására rendkívül népszerűvé váló videokonferencia alkalmazást üzemeltető Zoom Video Communications.

Hirdetés

Közel megduplázta az elemzői vátakozásokat a Zoom Video Communications, amely az első negyedévben 328,2 millió dolláros bevételt ért el, miközben az elemzők csupán 202,7 millió dollárra számítottak. A válalat eredménybeszámolója szerint 265400 olyan céges ügyfelük van, amely több mint 10 alkalmazottat foglalkoztat.

Hirdetés

A kaliforniai székhelyű társaság részvényének árfolyama közel 5 százalékkal emeljedett az eredménybeszámoló utáni tőzsdei kereskedés során. A vállalat részvényének értéke az idén már több mint megháromszorozódott. Az év első három hónapjában részvényenként 20 dollárcentes nyereséget értek, az elemzői várakozás 9 cent volt.

A Zoom olyan nagy cégek termékeivel versenyez immár, mint a Cisco Webex, a Microsoft Teams és a Google Meet.

Ugyanakkor bár a Zoom bevételei meredeken emelkedtek az első negyedévben, ennél még nagyobb arányban nőttek a költségei is, egészen pontosan 330 százalékkal 103,7 millió dollárra.

Rengeteg kellett költeniük adatközpontokra és sávszélességre, hogy biztosítani tudják a konferenciahívások erőforrás-igényét. A vállalatnak vannak saját adatközpontjai, de bérel is felhőszolgáltatásokat az Amazontól, a Microsofttól és az Oracle-től.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.