Hirdetés
. Hirdetés

Iparági felhők a Microsofttól

|

A távoli csapatmunkától kezdve az ellátási lánc kezelésén és az ügyfélszolgálaton át a kibervédelemig a koronavírus-járvány a vállalatok működésén is mély, maradandó nyomot hagy. A Microsoft a Dynamics 365 és a Power Platform képességeire építő iparági felhőmegoldásokkal fogja segíteni a megváltozott gazdasági, üzleti és társadalmi környezet navigálását, amelyek közül az elsőt az egészségügy szereplői már kipróbálhatják.

Hirdetés

A Microsoft Cloud for Healthcare előzetes változata május közepétől hat hónapon át ingyenesen hozzáférhető és kipróbálható. A Dynamics 365 üzleti alkalmazásokra, valamint a Power Platform analitikát, automatizálást és alkalmazásfejlesztést támogató képességeire építő iparági felhőmegoldásokkal a vállalatok munkafolyamataik hatékonyságát fokozhatják, strukturált és strukturálatlan adataikból értékes információkat nyerhetnek a gyors válaszadáshoz szükséges döntések meghozatalához, intézkedések megtételéhez. Az elsőként elérhető Cloud for Healthcare-t további iparági felhők követik majd, amelyek üzleti értékét a Microsoft partnerei ország- vagy ügyfélspecifikus fejlesztésekkel is emelni fogják.

Hirdetés

Ugyancsak a járványhelyzet menedzselését felhőszolgáltatásokkal, fejlett analitikai képességekkel és mesterséges intelligenciával segítő megoldások álltak a Business Applications Summit 2020 konferencia középpontjában, amelyet a Microsoft május elején digitális eseményként tartott meg. Az ügyfelekkel és partnerekkel közös fejlesztéseket számos előadás szemléltette. New York állam kormányzata például a Microsoft Power Apps kódírást minimalizáló, illetve kiiktató platformján napok alatt elkészült a lakosság szűrését menedzselő, tesztütemező alkalmazással. Ausztráliában pedig a Vöröskereszt épített új platformot a Microsoft Dynamics 365 Customer Service felhőalapú megoldására, amely az önkéntesek és a sérülékeny csoportokba tartozó, elszigetelten élő emberek kapcsolattartását segíti.

Hasonló megoldások Portugáliától kezdve Finnországig Európában is készültek. A lengyel Telemedico telemedicina-szolgáltató például a személyes konzultációk 90 százalékát online kapcsolaton keresztül, távolról tudja lebonyolítani, mivel a bejelentkező pácienseket panaszaik, tüneteik alapján a Microsoft mesterséges intelligenciája egészségügyi osztályozással azonnal a megfelelő orvoshoz irányítja. Figyelemreméltó, hogy márciusban, a koronavírus-járvány európai terjedésének első teljes hónapjában a Telemedico online konzultációinak száma az addigi háromszorosára, 100 ezerre nőtt, a megoldás így nemcsak a kórház kimerítő felkeresésétől kímélt meg sokkal több járóbeteget, hanem az esetleges fertőzés komoly kockázatától is.

Alysa Taylor, alelnök, Microsoft

Gyógyító felhő

A Microsoft Dynamics 365 Marketing és Dynamics 365 Customer Service, valamint az Azure IoT-képességeit iparági igények mentén ötvöző Cloud for Healthcare segítségével az egészségügy szereplői szorosabb kapcsolatot ápolhatnak a páciensekkel, javíthatják munkafolyamataik hatékonyságát, szolgáltatásaik színvonalát és a kezelések eredményességét, továbbá jobban előtérbe helyezhetik a betegségmegelőzést, mondta a szoftvercég.

Az iparági felhőben az egészségügyi szolgáltatók például személyre szóló kezelésprogramot állíthatnak össze a pácienseknek, kisebb csoportjaik számára vagy akár egyénenként, amelyen keresztül releváns tartalmat oszthatnak meg, és proaktív módon, távolról is elérhetik betegeiket az általuk előnyben részesített mobileszközön, kommunikációs csatornán. A páciensbarát kapcsolattartás részeként például biztonságos virtuális beteglátogatást, vizitet tarthatnak, csevegőrobotok segítségével értékelhetik ki az aktuális panaszokat, és automatikusan kezdeményezhetik a szükséges intézkedéseket, valamint hálózatba kapcsolt szenzorok útján távolról monitorozhatják a járóbetegek állapotát. A felhőben elérhető eszközök egyike a Microsoft Healthcare Bot Service, amelyen a járványügyi hatóságok és az egészségügyi szervezetek március óta világszerte több mint 1600 Covid-19 robotot készítettek a segélyhívó számokon elérhető ügyfélszolgálatok tehermentesítésére és a lakosság automatikus tájékoztatására.

Iparági megoldásként a Cloud for Healthcare fejlett analitikai képességekkel, többek között a beszállítók ajánlásokban megfogalmazott követelmények szerinti keresésével és kiértékelésével, az orvosok költésének és elégedettségének elemzésével is segíti a hálózatba kapcsolt szakemberek és intézmények munkáját.

Mindehhez az egészségügy szereplői a felhőben önkiszolgáló portálokat hozhatnak létre a páciensek megszólításához, közreműködésük megnyeréséhez. A portálon a betegek például időpontokat foglalhatnak, emlékeztetőket kaphatnak, számláikat fizethetik, és más ügyeket intézhetnek számítógépükről, telefonjukról vagy egyéb digitális eszközről, például okostévéről bejelentkezve. Egyéni, interaktív páciensutakat alakíthatnak ki így az egészségügyi ellátásban dolgozó csapatok, beleértve az áttérést az egészségesebb életmódra és a betegségmegelőzést segítő programok, tartalmak népszerűsítését is.

A fekvő- és a járóbetegek állapotát monitorozó viselhető eszközök szenzoradatait az egészségügyi felhőben az Azure IoT-platform bármilyen mennyiségben, méretezhetően és biztonságosan gyűjti be, és valós időben is elemezhetővé teszi. A gondozásban részt vevő csapatok így azonnal észlelhetik és megválaszolhatják a krízishelyzeteket, de az analitikai betekintés alapján időben változtathatnak a kezelésen, elejét vehetik az újbóli kórházi betegfelvételnek, és személyre szóló tanácsokat is adhatnak az állapotromlás megelőzéséhez.

Dynamics 365 - az első hullám

Felhőben folyamatosan továbbfejlesztett Microsoft-technológiák meglévő és jövőbeni képességeire, közöttük a Dynamics 365 és a Power Platform idei első frissítési hullámában áprilistól kezdve hat hónapon át érkező szoftverújításokra épít a Cloud for Healthcare.

A szeptember végéig megjelenő több mint négyszáz, mesterséges intelligenciából fakadó képesség az üzlet további digitális átalakítását könnyíti meg az ügyfélélmény, az értékesítési és a pénzügyi előrejelzés, valamint a projektvezetés terén. A Dynamics 365 Customer Insights, a Microsoft ügyféladatplatformja például új adatkapcsolatokkal támogatja az ügyfélprofilok különböző, akár harmadik félnél meglévő adatforrásokból történő valós idejű frissítését, valamint mélyebb elemzését a Microsoft Azure Synapse Analytics segítségével. A vállalatok összekapcsolhatják vele a Microsoft Forms Pro felméréskészítő megoldását is, amellyel hatékonyabban gyűjthetnek közvetlen visszajelzéseket ügyfeleiktől.

Friss előrejelző képességekkel, valamint az értékesítők munkáját megkönnyítő egységes kezelőfelülettel, ügyfélmegszólító központtal bővült a Dynamics 365 Sales és Sales Insights is. A prediktív analitikai funkciók a CRM-adatokban felismert minták alapján támogatják a döntéshozást. Az ügyfélmegszólító központ pedig AI-alapú, beépített pontozórendszerrel segít a prioritások felállításában és kezelésében, az értékesítők így a Dynamics 365 alkalmazásokon belül léphetnek tovább az ajánlott intézkedések megtételéhez.

Újabb AI-képességekkel gyarapodik a Dynamics 365 Finance Insights is, amelynek előzetes verzióját májustól már kipróbálhatják a pénzügyesek. A mesterséges intelligencia nemcsak a vállalat mindenkori pénzügyi helyzetének villámgyors átlátását és megértését segíti, hanem kezdeményező módon annak javításához is tanácsokat ad, miközben sok ismétlődő, manuális feladat terhét veszi le az alkalmazottak válláról.

Október 1-jétől lesz általánosan elérhető a Dynamics 365 Project Operations, a szoftvercég új alkalmazása, amely a Microsoft Project és a Dynamics 365 minden erősségét egyetlen megoldásban ötvözi a hatékonyabb projektalapú működéshez.

A koronavírus-járvány első hullámának lecsengésével az üzletnek meglehetős agilitással újra kell gondolnia, hogy a megváltozott körülmények között ügyfeleit miként szolgálhatná a legeredményesebben. A Microsoft digitális konferenciája a továbblépés lehetőségeit is számos példán szemléltette. Az IKEA svéd csapata például olyan alkalmazásokat fejleszt, amelyek az értékesítőket és az ügyfeleket is gördülékenyebben vezetik végig a konyhatervezés és -átalakítás bonyolult folyamatán. Az IKEA Sales Tools gyűjtőnév alatt készülő applikációk a Dynamics 365 üzleti alkalmazásokra és a Power Platformra épülnek, és a lehető legjobb, személyre szabott élmény érdekében az első kapcsolatfelvételtől kezdve a konyha otthoni összeszereléséig okosan segítik a csapatmunkát. A Microsoft továbbiakban megjelenő iparági felhőmegoldásai is ebben, a megváltozott gazdasági, üzleti és társadalmi környezet navigálásában fogják segíteni a vállalatokat.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.