Hirdetés
. Hirdetés

Ismét magyar piacon a Siebel

|

Az Oracle a Siebel 2005 évi felvásárlását követően Magyarországon is új stratégiát dolgozott ki az ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásokra nézve.

Hirdetés

Az Oracle Hungary ennek eredményeként idén már több új - elsősorban a telekommunikációs és pénzügyi szektorban működő - nagy ügyfél számára értékesítette ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvereit, és mellettük számos kisebb hazai cég is Siebel megoldásokat választott. Az Oracle arra számít, hogy ez a tendencia folytatódni fog, és magyarországi CRM bevételei néhány éven belül elérhetik az egymilliárd forintot.

A Siebel az általános (marketing, értékesítés, call center területekre összpontosító) CRM megoldások mellett számos iparág-specifikus ügyfélkezelési megoldással rendelkezik, az iparági ügyféladat-modellektől kezdve az egyes iparágakra jellemző folyamatok teljes támogatásáig.
Az Oracle már korábban bejelentette, hogy várhatóan 2008-ban elkészül a jelenleg Project Fusion néven futó új, iparági szabványokra épülő integrált alkalmazás csomaggal. Az ebben lévő CRM megoldások alapját a Siebel technológiája fogja adni, de valamennyi folyamatos terméktámogatási díjat fizető Oracle- és Peoplesoft CRM-ügyfél is áttérhet majd erre. A Lifetime Support Policy értelmében ugyanakkor az Oracle egyetlen ügyfelet sem "kényszerít" adminisztratív vagy egyéb eszközökkel az áttérésre, hiszen folyamatosan támogatja a korábbi verziókat is.

Az eddigiekben a hazai piacon jellemzően a telekommunikációs és a pénzügyi szektorban működő cégek érdeklődtek CRM megoldások iránt, ezekben az iparágakban minden jelentős szereplő rendelkezik legalább valamilyen részmegoldással. Számukra a jövőben a részmegoldások összekapcsolása, a szinergiában rejlő lehetőségek további kiaknázása a feladat. Az Oracle szerint a közeljövőben a gyógyszeripari és a kereskedelmi cégek fognak intenzíven érdeklődni a CRM iránt, valamint a közszolgáltatások területén lesz érzékelhető igény hasonló megoldásokra. A Siebel 34 iparág számára kínál speciális CRM megoldást, amely e szektorokban jellemző folyamatoknak megfelelő ügyfélkezelési rendszerek kiépítését teszi lehetővé. Ezek értékesítésébe az Oracle nemzetközi partnerei, az Accenture és T-Systems mellett mostantól hazai rendszerintegrátorok - a Unitis Rendszerház, a Grepton Informatikai Zrt. és más CRM specialista cégek - is részt vesznek.

Magyarországon jelenleg tíznél több nagyvállalat használja a Siebelt, köztük olyan szervezetek, mint a General Electric nemzetközi call centere és a Magyar Telekom 1212-es számon elérhető ügyfélszolgálata. Idén a Magyar Telekom, az OTP Bank és a Winterthur is bővítette CRM rendszerét, a Danubius Hotels, az Országgyűlés Hivatala, illetve az OTP Garancia Biztosító pedig 2006-tól az Oracle új ügyfelei közé tartozik ezen a területen.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.