Hirdetés

Jóslatok a vásárlásról

|

A technológiai fejlődés nemcsak a termékekre és a szolgáltatásokra van folyamatos hatással, hanem a vásárlók és a márkák kapcsolatára is. Évtizedes távlatban komoly változásokra lehet számítani, amint arra a SAS támogatásával létrejött Experience 2030: The Future of Customer Experience című tanulmány rámutatott.

Hirdetés

Hirdetés

Készítője, a Futurum Research úgy véli, hogy a műszaki fejlődés lesz a változás elsődleges motorja. A márkatulajdonosoknak át kell alakítaniuk bevált vásárlói ökoszisztémájukat, ha tartani szeretnék a fejlődés ütemét. Ehhez alkalmazniuk kell az automatizációban rejlő lehetőségeket, többek között okoseszközökkel kell kiváltaniuk a dráguló emberi munkaerőt. A fogyasztók 73 százaléka úgy véli, hogy személyes információi felett elvesztette az ellenőrzést. Aki ennek ellenkezőjéről meg tudja győzni vevőit, nagy versenyelőnyre tehet szert, áll a tanulmányban.

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.