Hirdetés

Jövedelmező ügyfélélmény

|

Az ügyfélélmény javítása válhat az üzleti növekedés fő hajtóerejévé.

Hirdetés

Az IDC globális kutatásában négy kategóriát határozott meg abból a szempontból, hogy milyen utat követnek a digitális vállalkozássá történő átalakulás során. A folyamatban élenjáró cégek a legjobban működő vállalkozások, őket követik a törekvők, majd a túlélők, míg a sor végén a leszakadók találhatók.

A legjobban működtetett vállalkozások kiemelt figyelmet fordítanak az ügyfélélmény javítására, míg a leszakadók inkább a profit növelésére koncentrálnak. A történelemben első alkalommal az élmény vált a növekedés mozgatórugójává, fogalmazott Ryan Smith, az SAP által felvásárolt Qualtrics vezetője. 

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.