Hirdetés
. Hirdetés

Lesújtó véleménnyel van a közösségi hálózatokról az Apple feje

|

Tim Cook szerint túl könnyű őket manipulációkra és az emberek megosztására felhasználni.

Hirdetés

Hirdetés

Az Apple vezérigazgatója, Tim Cook nincs túl jó véleménnyel a közösségi hálózatoktól, amelyek neve mostanában gyakran felmerül a 2016-os elnökválasztás orosz befolyásolásával foglalkozó vizsgálatban.

Cook az NBC egyik műsorában elmondta, hogy nem a direkt hirdetésekkel van a fő gond, hanem a közösségi hálózatok természetével, amely kiválóan alkalmassá teszi őket a félretájékoztatásra és a manipulációra.

Cook szerint az igazi baj az, hogy ezeket a médiumokat nagyon könnyű az emberek megosztására, manipulálására és álhírekkel történő félrevezetésére használni.

Tim Cook, az Apple vezérigazgatója.

Az Egyesült Államok Kongresszusa most hallgatja meg a Google, a Facebook és a Twitter képviselőit, és a beszámolókból ijesztő kép rajzolódik ki arról, milyen hatékony eszközökkel rendelkeznek ezek az óriások a tömegek befolyásolására. Az elmúlt hónapokban kiderült, hogy orosz reklámok jelentek meg a Google kereséseiben, a YouTube hirdetésekben, valamint a Facebookon és a Twitteren. Ezek a hirdetések jóval több embert értek el, mint eddig hitték, és a hatásuk sokszorosa volt a korábban becsültnek.

Hardverek, szoftverek, tesztek, érdekességek és színes hírek az IT világából ide kattintva!

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://computerworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.